ΡΑΛΙ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ: Πέμπτη φετινή νίκη για Δημοσθένους και Λαό

Μπορεί οι Χρίστος Δημοσθενους και Πάμπος Λαός να εξασφάλισαν νωρίς το φετινό τίτλο, αλλά αυτό δεν τους εμπόδισε να λάβουν μέρος και στο φινάλε της σεζόν στην  Πάφο προσθέτοντας ακόμα μια νίκη στο ενεργητικό τους. Το ράλι Αφροδίτης, γνωστό ως «Το Ράλι του δάσους», διοργανώθηκε από το Σύνδεσμο Αυτοκινήτου Πάφου το περασμένο Σαββατοκύριακο 28-29 Νοεμβρίου και ήταν ο αγώνας ο οποίος έκρινε τη θέση του φετινού δευτεραθλητή.
 
 
Η εκκίνηση δόθηκε από τη Πλατεία Δημαρχείου στην Πάφο το πρωί του Σαββάτου με τα πληρώματα να έχουν να καλύψουν τέσσερις ειδικές διαδρομές (δύο επαναλαμβανόμενες) σε Ίνια – Νέο Χωριό και Αργάκα – Σταυρό. Εκεί όπου ο Δημοσθένους κατάφερε να πετύχει το «τέσσερα στα τέσσερα» μην αφήνοντας περιθώρια στους αντιπάλους του. Έφτασε στην ανασυγκρότηση με μια διαφορά 1.20 δευτερολέπτων από τους Παπασάββα και Χριστοφόρου. Το πλήρωμα, παρά τη μακρά του απουσία, δεν δυσκολεύτηκε να πετύχει μια δεύτερη και τρεις τρίτες θέσεις γενικής και να βρεθεί μπροστά από τους Πέτρο Παντελή και Σταύρο Αντωνίου που διεκδικούσαν τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Την εξάδα έκλεισαν οι Ιάκωβος Πενταράς και Παναγιώτης Κυριάκου αλλά με διαφορά τριών λεπτών από τους πρώτους τέσσερις. Στη δικίνητη κατηγορία ο Κωνσταντίνος Αργυρίου κρατούσε την πρώτη θέση ακολουθούμενος από τον Παναγιώτη Ξενοφώντος. Πίσω τους διεξαγόταν η μάχη για τον τίτλο της RC4 με τον Morozv να προηγείται του Κυριάκου κατά ένα σχεδόν λεπτό. Ο τελευταίος είχε και ποινή τριών λεπτών.
 
 
Την Κυριακή το πρωί τα πληρώματα θα είχαν να καλύψουν τις ειδικές διαδρομές Αναδιού – Σταυρός και Σταυρός – Κανναβιού από δύο φορές. Ο Δημοσθένους ξεκίνησε με νίκη αλλά οι δύο διεκδικητές της δεύτερης θέσης του πρωταθλήματος, Παντελή και Αντωνίου άρχισαν τη μέρα με προβλήματα. Αντωνίου και Πιερή αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν με αποτέλεσμα ο πρώτος να χρειάζεται μόνο τον τερματισμό για να πάρει τη θέση. Ο Παπασάββας πήρε τις επόμενες δύο ειδικές αλλά ο Δημοσθένους απάντησε με ένα εκπληκτικό χρόνο στην τελευταία για να πάρει τη νίκη με ενάμιση και πλέον λεπτά διαφορά. Ο Παπασάββας παρέμεινε δεύτερος ενώ από απόσταση ακολούθησε στην τρίτη θέση ο Παντελή. Εντυπωσιακή τέταρτη θέση για τους Παναγιώτη Κυριάκου και Τούλλη Αριστοδήμου με το Subaru ενώ πίσω τους ο Παναγιώτης Γιάγκου που έκανε χρήση του super rally για τη δεύτερη μέρα. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Σωκράτους και Ευριπίδου με το δεύτερο Subaru Impreza του αγώνα.
 
 
Επτά συνολικά πληρώματα βρέθηκαν στην εκκίνηση του αγώνα στην Πάφο. Μεγάλοι νικητές στην κατηγορία ήταν οι Παναγιώτης και Ανδρέας Ξενοφώντος με Peugeot 206 RC που πήραν και την έβδομη θέση στη γενική κατάταξη! Όγδοη θέση για τους Κωνσταντίνο και Μάριο Ζάκο με το Peugeot 306 που πήραν και την πρώτη θέση στην RCST1 ενώ πίσω τους τερμάτισαν οι Νικ Κυριάκου και Μιχάλης Αγαθαγγέλου με το Suzuki Swift. Το πλήρωμα πήρε την πρώτη θέση στην κατηγορία RC4 και σε συνδυασμό με την αποχώρηση των Morozov και «Zoli» εξασφάλισαν τον τίτλο στην κατηγορία τους. Τη δεκάδα στον αγώνα έκλεισαν οι Δώρος Θεοδώρου και Γιώργος Πουγιούκκας με Seat Ibiza.
 
 
Μετά και τον τελευταίο γύρο του φετινού πρωταθλήματος ο Χρίστος Δημοσθένους κατάφερε να μαζέψει 90 συνολικά βαθμούς εξασφαλίζοντας τον τίτλο μετά τα αποτελέσματα του ράλι Κύπρος. Τριάντα βαθμούς πίσω του και στη θέση του δευτεραθλητή ο Πέτρος Παντελή ενώ στους 49 έμεινε ο περσινός πρωταθλητής Σταύρος Αντωνίου. Σίμος Γαλαταριώτης και Παναγιώτης Γιάγκου ακολουθούν με 39 βαθμούς ενώ μόλις ένα βαθμό πίσω τους ο Χαράλαμπος Τιμοθέου με μόλις τρεις συμμετοχές στο θεσμό.
Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο αγώνας διεξήχθη με τη χορηγία της Citroen και της εταιρείας C.A. Mobile Constructions ενώ υποστήριξαν το πανεπιστήμιο Νεάπολης και ο Δήμος Πάφου.
 

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1 Χρίστος Δημοσθένους – Πάμπος Λαός Mitsubishi Lancer Evo IX             1:55:05.81
2 Δημήτρης Π’’Σάββας – Ηράκλης Χριστοφόρου Mitsubishi Lancer Evo X +1:33.54
3 Πέτρος Παντελή – Κων.Κωνσταντίνου Mitsubishi Lancer Evo X             +7:17.00
4 Παναγιώτης Κυριάκου – Τούλλης Αριστοδήμου Subaru Impreza             +9:56.51
5 Παναγιώτης Γιάγκου – Λεωνίδας Χριστοφή Mitsubishi Lancer Evo ΙΧ     +12:35.87
6 Σωκράτης Σωκράτους – Γιάννος Ευριπίδου Subaru Impreza                   +15:20.79       
7 Παναγιώτης Ξενοφώντος – Ανδρέας Ξενοφώντος Peugeot 206 RC      +25:09.51
8 Κωνσταντινος Ζάκος – Μάριος Ζάκος Peugeot 306 GTi                          +31:54.59
9 Νικ Κυριάκου – Μιχάλης Αγαθαγγέλου Suzuki Swift                                +36:02.37
10 Δώρος θεοδώρου – Γιώργος Πουγιούκκας Seat Ibiza                            +1:08:27.79
 
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1 Χρίστος Δημοσθένους         90
2 Πέτρος Παντελή                  60
3 Σταύρος Αντωνίου              49
4 Παναγιώτης Γιάγκου           39
5 Σίμος Γαλαταριώτης            39
6 Χαράλαμπος Τιμοθέου        38
7 Σάββας Σάββα                    26
8 Κώστας Ζήνωνος                22
9 Παναγιώτης Κυριάκου        15
10 Πάρης Κακουρής              14
- Γιώργος Παφίτης                  14
- Κώστας Λαός                       14
 
  
 
 

Δειτε Επισης

Νέος προπονητής του Νόβακ Τζόκοβιτς ο Άντι Μάρεϊ
Αυτή είναι η φάση που δεν έχει ξεχάσει ο Γιάννης Αντετοκούνμπο: Η Εθνική, ο Καλάθης και ο Ντόρσεϊ
Ολική επαναφορά του Νεβίλ στο Ράλι Ιαπωνίας, κρατά στα χέρια του τον τίτλο του WRC
Παγωμάρα με Γουίλιαμσον, ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει τα Χριστούγεννα
Οι Γουόριορς άλωσαν την Νέα Ορλεάνη και προκρίθηκαν στην νοκ-άουτ φάση του NBA Cup
Θρίαμβος για Κατζουράκη, κατέκτησε το τουρνουά της Overtime και πάει φουλ για τον παγκόσμιο τίτλο
Νίκη στο ρελαντί των Σέλτικς στην Ουάσινγκτον με 30αρα του Μπράουν
Ακάθεκτη η Mercedes, ο Ράσελ ταχύτερος στο FP3 του Λας Βέγκας
Διέλυσε την Μπαρτσελόνα με κατοστάρα και ιστορικό Ομπστ από τα 6,75μ. η Μπάγερν
Αντετοκούνμπο-όνειρο, 50ο triple-double και τρεις σερί νίκες για το Μιλγουόκι που ανεβαίνει