GP Μαλαισίας: «Τραγωδία» Χάμιλτον, happy end για Ρικιάρντο!
11:57 - 02 Οκτωβρίου 2016
Ο Λιούις Χάμιλτον είδε τον κινητήρα της Μερσέντες να τον προδίδει και έχασε μια σίγουρη νίκη, η οποία κατέληξε στον Ντάνιελ Ρικιάρντο! Δεύτερος ο Φερστάπεν, τρίτος ο μεγάλος κερδισμένος Ρόσμπεργκ.
Εντελώς ανέλπιστα… 1-2 των Ρεντ Μπουλ, λοιπόν: ο Λιούις Χάμιλτον φαινόταν πως βάδιζε για μία εύκολη νίκη που θα τον έφερνε ξανά στην κορυφή της βαθμολογίας, όμως είδε τον κινητήρα του να τον προδίδει, εγκατέλειψε και μαζί έχασε τεράστιο έδαφος στη μάχη για τον τίτλο.
Κάπως έτσι, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο πήρε την πρώτη του νίκη μετά το Βελγικό Grand Prix του 2014, με τον εκπληκτικό Μαξ Φερστάπεν ν’ ανεβαίνει στο 2ο σκαλί του βάθρου. Τρίτος ήταν ο Νίκο Ρόσμπεργκ που έπεσε τελευταίος στη εκκίνηση, όμως όχι απλά δεν έχασε βαθμούς συγκριτικά με τον teammate του, αλλά αύξησε τη διαφορά στους 23 βαθμούς!
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή:
Σβήνουν τα κόκκινα φώτα, αρχίζει το «κακό»
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα και δόθηκε εκκίνηση στην πίστα της Σεπάνγκ, ο Λιούις Χάμιλτον έφυγε καλά και ήταν ξεκάθαρα πρώτος, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να είναι αυτός που «πετάχτηκε» πιο γρήγορα από τους πίσω.
Ο Γερμανός από 5ος πέρασε εύκολα τον Ρικιάρντο, όμως στην πρώτη στροφή βούτηξε στα φρένα, χτυπώντας τον Νίκο Ρόσμπεργκ. Αυτή του η- υπέρ το δέον- επιθετική κίνηση είχε ως αποτέλεσμα να εγκαταλείψει ο πιλότος της Φεράρι και αυτός της Μερσέντες να καταλήξει τελευταίος.
Λόγω του ατυχήματος στην πίστα είχαμε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και τα καλύτερα έρχονταν…
Οδήγηση στο… Μαξ!
Αφότου έφυγε η Φεράρι του Γερμανού από τον… αγωνιστικό χώρο, αποσύρθηκε και το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.
Ο Χάμιτλον, όπως ήταν λογικό, άρχισε ν’ ανοίγει τη διαφορά του από τον δεύτερο Ρικιάρντο, τη στιγμή που ο Φερστάπεν- λίγες στιγμές μετά την εμπλοκή του στο ατύχημα της εκκίνησης- άρχισε να οδηγεί λυσσαλέα και ν’ ανακτά τη θέση του εντός της πρώτης τριάδας.
Πιο πίσω ο Φερνάντο Αλόνσο έκανε μηχανοκίνητα θαύματα, καθώς από 21ος που ξεκίνησε βρέθηκε 9ος, πριν αρχίσουν τα πιτ στοπ και η ΜακΛάρεν τον καταστρέψει, επειδή αυτό είναι το χόμπι της.
Θέλεις πιτ- στοπ; Πάμε!
Ενόσω ο Νικο Ρόσμπεργκ συνέχιζε να «καταπίνει» όποιον βρισκόταν στο διάβα του μέχρι ν’ ανέβει στην 5η θέση, τα πιτ- στοπ άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους στο προσκήνιο: στον 10ο γύρο ο Φερστάπεν έβαλε τη μαλακή γόμα και βγήκε 4ος, τη στιγμή που ο πρωτοπόρος Χάμιλτον μπήκε στον 21ο, έβαλε την σκληρή και βγήκε πίσω από τον Ολλανδό.
Μαζί με τον Βρετανό μπήκε και ο Κίμι, που έβαλε επίσης την σκληρή, όμως η Φεράρι του ήταν εμφανώς πιο αργή από Μερσέντες και Ρεντ Μπουλ και αρκείτο να παλεύει για την 4η θέση.
Στις πιο πίσω θέσεις ο Πέρεζ, ως είθισται, ήταν μεταξύ των θέσεων 6-7, με τον Μπάτον που συμπλήρωνε στη Μαλαισία 300 grand prix καριέρας να παλεύει για να πάρει βαθμούς.
Ο Πάλμερ έκανε τον αγώνα της ζωής του στην F1 και με την Ρενό του είχε «καρφωθεί» στην 9η θέση, ενώ άπαντες περίμεναν το δεύτερο πιτ.
Το οποίο ήρθε…
Περίπατο, είπατε; ΦΩΤΙΑ!
Μετά την εκκίνηση και τα όσα έγιναν σ’ αυτήν με τον Ρόσμπεργκ να πέφτει τελευταίος, όλοι περίμεναν πως ο Χάμιλτον θα χαθεί μπροστά και δε θα κοιτάξει ποτέ ξανά πίσω.
Το πλάνο νίκης του πήγαινε κατά γράμμα μέχρι τον 41ο γύρο. Τότε συνέβη κάτι που γίνεται μια φορά τα χίλια, περίπου, αγωνιστικά χρόνια: ο κινητήρας της Μερσέντες του παρέδωσε πνεύμα και ο παγκόσμιος πρωταθλητής εγκατέλειψε, σε μια εκδοχή σύγχρονης μηχανοκίνητης τραγωδίας.
Με τον Χάμιλτον έξω, λοιπόν, Ρικιάρντο- Φερστάπεν- Ρόσμπεργκ (είχε ανέβει 3ος, περνώντας τον Κίμι με «άκομψο» τρόπο που του… χάρισε ποινή 10 δευτερολέπτων, που ωστόσο δεν κόστισε) μπήκαν στα πιτ και ετοιμάστηκαν για την τελική ευθεία.
Και πώς να χάσουν το ανέλπιστο 1-2 οι Ρέντ Μπουλ;
Γίνεται;
Πηγή: sdna.gr