Pole o Hamilton, 1-2 η Mercedes
11:01 - 19 Μαρτίου 2016
Σε φιάσκο εξελίχθηκε η νέα διαδικασία κατατακτήριων δοκιμών με το Q3 εκεί δηλαδή όπου υποτίθεται ότι οι πιλότοι θα πάλευαν για την pole position να είναι το πλέον βαρετό κομμάτι της διαδικασίας. Έξι λεπτά πριν το τέλος γνωρίζαμε ήδη τους δύο πιλότους που θα διεκδικούσαν την pole position, μιας και οι της Ferrari πέταξαν λευκή πετσέτα θέλοντας να προφυλάξουν λάστιχα για τον αγώνα.Το αποτέλεσμα ήταν πέντε λεπτά πριν το τέλος η σεμνή τελετή να έχει ολοκληρωθεί, με τους πιλότους της Mercedes να κάνουν το πρώτο 1-2 της χρονιάς και τον Lewis Hamilton να παίρνει την 50η pole position της καριέρας του την οποία ούτε μπόρεσε να πανηγυρίσει όπως αρμόζει σε τέτοιες περιπτώσεις.
Ούτε μάχες μέχρι τέλους παρακολουθήσαμε, ούτε αγωνία υπήρχε. Ο χρόνος στα χρονόμετρα έτρεχε ακόμα, αλλά η πίστα ήταν άδεια, τα γκαράζ των ομάδων γεμάτα, οι πιλότοι πήγαιναν για ζύγισμα. Και απέμεναν ακόμα 3 λεπτά για την ολοκλήρωση του Q3…
Οι αλλαγές επιβάλλονται όχι σήμερα, αλλά… χθες, τη στιγμή που ήδη στο πάντοκ έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν φήμες που θέλουν να επιστρέφουμε άμεσα στο προηγούμενο σύστημα.
Μετά το τέλος της διαδικασίας ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff άσκησε δριμύτατη κριτική χαρακτηρίζοντας ως “σκουπίδι” το νέο σύστημα, ενώ ο Christian Horner, της Red Bull, ζήτησε την επιστροφή στο προηγούμενο σύστημα από τον επόμενο κιόλας αγώνα (GP Μπαχρέιν).
Λίγο καλύτερα ήταν τα πράγματα στο Q1 και στο Q2 και αυτό γιατί ακόμα οι ομάδες δεν έχουν κατανοήσει πλήρως τι ακριβώς συμβαίνει, με αποτέλεσμα κάποιες να υποπέσουν σε λάθη. Δεν ήταν λίγες οι φορές που οι κάμερες εστίαζαν σε απορημένα πρόσωπα μηχανικών και άλλων στελεχών στα γκαράζ που προσπαθούσαν να συνειδητοποιήσουν τι γίνεται.
Κάποιοι βέβαια είχαν προειδοποιήσει από νωρίς για το τι θα επακολουθήσει. ο Sergio Perez είχε πει μεταξύ άλλων κατά τη συνέντευξη Τύπου πριν τον αγώνα πως “υπάρχει σοβαρός κίνδυνος η διαδικασία να είναι βαρετή για το κοινό σε περίπτωση που ομάδες και οδηγοί θελήσουν να φυλάξουν λάστιχα για τον αγώνα”.
Ίσως η πιο εντυπωσιακή στιγμή ήταν όταν το pitlane γέμιζε από μονοθέσια που περίμεναν την έναρξη της αντίστροφης μέτρησης ώστε να βγουν στην πίστα. Θύμιζε τις ουρές που σχηματίζονται στα ταμεία των σούπερ μάρκετ τα Σάββατα, όπως είχε προβλέψει και ο Maurizio Arrivabene της Ferrari...
Στο αγωνιστικό μέρος, οι Mercedes και οι Ferrari είναι σε άλλη κατηγορία. Το κατά πόσο έχει πλησιάσει η Scuderia θα το διαπιστώσουμε στον αγώνα, μιας και στις κατατακτήριες, δεν είχαμε σαφή εικόνα.
Σίγουρα εξακολουθεί υπάρχει διαφορά από τα "ασημένια βέλη", αλλά δεν γνωρίζουμε το ακριβές μέγεθός της. Ο Sebastian Vettel θα εκκινήσει από την 3η θέση με τον Kimi Raikkonen να ακολουθεί στην 4η.
O Max Verstappen με την Toro Rosso πλασαρίστηκε στην 5η θέση, μπροστά από την Williams του Felipe Massa. Tην δεκάδα συμπληρώνουν οι: Carlos Sainz Jr., Daniel Ricciardo, Sergio Perez και Nico Hulkenberg.
Mόλις 11ος ο Valterri Bottas, θα βρεθεί μπροστά από τις McLaren των Fernando Alonso (12ος) - Jenson Button (13ος). Θύμα του νέου συστήματος και των κακών υπολογισμών της Red Bull έπεσε ο Daniil Kvyat που θα ξεκινήσει από την 18η θέση.
Σημειώστε τέλος ότι στον πρωτοεμφανιζόμενο Rio Haryanto επιβλήθηκε ποινή αφαίρεσης τριών θέσεων στο γκριντ καθώς θεωρήθηκε υπεύθυνος για την επαφή που είχε στα pits με τον Romain Grosjean κατά τη διάρκεια του FP3.
Πηγή: www.sport24.gr
Ούτε μάχες μέχρι τέλους παρακολουθήσαμε, ούτε αγωνία υπήρχε. Ο χρόνος στα χρονόμετρα έτρεχε ακόμα, αλλά η πίστα ήταν άδεια, τα γκαράζ των ομάδων γεμάτα, οι πιλότοι πήγαιναν για ζύγισμα. Και απέμεναν ακόμα 3 λεπτά για την ολοκλήρωση του Q3…
Οι αλλαγές επιβάλλονται όχι σήμερα, αλλά… χθες, τη στιγμή που ήδη στο πάντοκ έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν φήμες που θέλουν να επιστρέφουμε άμεσα στο προηγούμενο σύστημα.
Μετά το τέλος της διαδικασίας ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff άσκησε δριμύτατη κριτική χαρακτηρίζοντας ως “σκουπίδι” το νέο σύστημα, ενώ ο Christian Horner, της Red Bull, ζήτησε την επιστροφή στο προηγούμενο σύστημα από τον επόμενο κιόλας αγώνα (GP Μπαχρέιν).
Λίγο καλύτερα ήταν τα πράγματα στο Q1 και στο Q2 και αυτό γιατί ακόμα οι ομάδες δεν έχουν κατανοήσει πλήρως τι ακριβώς συμβαίνει, με αποτέλεσμα κάποιες να υποπέσουν σε λάθη. Δεν ήταν λίγες οι φορές που οι κάμερες εστίαζαν σε απορημένα πρόσωπα μηχανικών και άλλων στελεχών στα γκαράζ που προσπαθούσαν να συνειδητοποιήσουν τι γίνεται.
Κάποιοι βέβαια είχαν προειδοποιήσει από νωρίς για το τι θα επακολουθήσει. ο Sergio Perez είχε πει μεταξύ άλλων κατά τη συνέντευξη Τύπου πριν τον αγώνα πως “υπάρχει σοβαρός κίνδυνος η διαδικασία να είναι βαρετή για το κοινό σε περίπτωση που ομάδες και οδηγοί θελήσουν να φυλάξουν λάστιχα για τον αγώνα”.
Ίσως η πιο εντυπωσιακή στιγμή ήταν όταν το pitlane γέμιζε από μονοθέσια που περίμεναν την έναρξη της αντίστροφης μέτρησης ώστε να βγουν στην πίστα. Θύμιζε τις ουρές που σχηματίζονται στα ταμεία των σούπερ μάρκετ τα Σάββατα, όπως είχε προβλέψει και ο Maurizio Arrivabene της Ferrari...
Στο αγωνιστικό μέρος, οι Mercedes και οι Ferrari είναι σε άλλη κατηγορία. Το κατά πόσο έχει πλησιάσει η Scuderia θα το διαπιστώσουμε στον αγώνα, μιας και στις κατατακτήριες, δεν είχαμε σαφή εικόνα.
Σίγουρα εξακολουθεί υπάρχει διαφορά από τα "ασημένια βέλη", αλλά δεν γνωρίζουμε το ακριβές μέγεθός της. Ο Sebastian Vettel θα εκκινήσει από την 3η θέση με τον Kimi Raikkonen να ακολουθεί στην 4η.
O Max Verstappen με την Toro Rosso πλασαρίστηκε στην 5η θέση, μπροστά από την Williams του Felipe Massa. Tην δεκάδα συμπληρώνουν οι: Carlos Sainz Jr., Daniel Ricciardo, Sergio Perez και Nico Hulkenberg.
Mόλις 11ος ο Valterri Bottas, θα βρεθεί μπροστά από τις McLaren των Fernando Alonso (12ος) - Jenson Button (13ος). Θύμα του νέου συστήματος και των κακών υπολογισμών της Red Bull έπεσε ο Daniil Kvyat που θα ξεκινήσει από την 18η θέση.
Σημειώστε τέλος ότι στον πρωτοεμφανιζόμενο Rio Haryanto επιβλήθηκε ποινή αφαίρεσης τριών θέσεων στο γκριντ καθώς θεωρήθηκε υπεύθυνος για την επαφή που είχε στα pits με τον Romain Grosjean κατά τη διάρκεια του FP3.
Πηγή: www.sport24.gr