Έφαγαν τη Βρετανική σκόνη του Χάμιλτον

O παγκόσμιος πρωταθλητής είναι- για τα καλά, πλέον- εδώ: μετά από έναν επεισοδιακό (στο πρώτο μισό, τουλάχιστον) αγώνα στη Μεγάλη Βρετανία, ο… γηπεδούχος Χάμιλτον πήρε ακόμα μία νίκη και πλησίασε στους 4 βαθμούς τον δεύτερο, σήμερα, Ρόμσπεργκ.  
 
Το βάθρο συμπλήρωσε και πάλι ο συγκλονιστικός, και σήμερα, Μαξ Φερστάπεν, που έφερε την Ρεντ Μπουλ του στην 3η θέση.
 
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή: 
 
Αντί για κόκκινα φώτα, Αυτοκίνητο Ασφαλείας
Είναι Μεγάλη Βρετανία- επομένως οι πιθανότητες να έχουμε βροχή ακόμα και το κατακαλόκαιρο είναι, φυσικά, αυξημένες. Αυτό συνέβη και σήμερα, καθώς το πρωί της Κυριακής στην πίστα του Σίλβερστοουν οι ουρανοί άνοιξαν και παρά το γεγονός πως στις 15:00 που ξεκινούσε ο αγώνας δεν έβρεχε πλέον, οι αγωνοδίκες θεώρησαν πως το σώφρον είναι να δοθεί εκκίνηση πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.
Έχοντας «καταστρέψει», λοιπόν, την- όποια- αγωνία της εκκίνησης, το Α.Α. έμεινε για τους πρώτους 6 γύρους στην πίστα (διάστημα κατά το οποίο οι πιλότοι γκρίνιαζαν αφόρητα πως πηγαίνει πολύ αργά, πράγμα που κάνει αδύνατο να διατηρήσουν την επιθυμητή θερμοκρασία των ελαστικών τους), πριν πάρει την απόφαση πως αρκετά έκατσε και μας κάνει τη χάρη ν’ αποσυρθεί.
 
Και τότε…
Τα βρόχινα δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια «ενδιάμεση» λύση
 
Με το που έφυγε από την πίστα το Α.Α., τα πιτ έγιναν το πιο “hot” σημείο ολόκληρου του Σίλβερστοουν: άπαντες πλην των δύο Μερσέντες και των δύο Ρεντ Μπουλ μπήκαν άμεσα για να βάλουν τα ενδιάμεσα ελαστικά στον 6ογύρο, με τους Χάμιλτον, Ρόσμπεργκ, Φερστάπεν και Ρικιάρντο να μπαίνουν στο μποξ τους στον 8ο.
 
Στα επόμενα 10 περάσματα πριν το επόμενο διάλειμμα γι’ αλλαγή ελαστικών, αυτός που φρόντισε να μας πάρει τ’ αγωνιστικά μυαλά ήταν ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος στον 17ο γύρο έκανε ένα πραγματικά μ-υ-θ-ι-κ-ό προσπέρασμα στον Νίκο Ρόσμπεργκ και ανέβηκε στη δεύτερη θέση.
 
Και, μετά, με την πίστα να στεγνώνει ολοένα και περισσότερο, η Φεράρι αποφάσισε να… δείξει το δρόμο.
 
Ώρα για σλικ- και για… γλίστρες
Στον 16ο γύρο ο Σεμπάστιαν Φέτελ- ευρισκόμενος εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας- αποφάσισε να πάρει το ρίσκο του να είναι ο πρώτος που θα βάλει σλικ ελαστικά. Μπήκε μέσα, λοιπόν, έβαλε τη μέση γόμα και ένα πέρασμα αργότερα ακολούθησε και ο Κίμι κι εν συνεχεία μπήκαν όλοι μέσα για τη μέση γόμα.
 
Στην πίστα, ωστόσο, εξακολουθούσε να υπάρχει αρκετό νερό και ένας- ένας (πλην του Ρόσμπεργκ) είχαν μικρά ή μεγαλύτερα (ή μέγιστα…) τετακέ, με αποτέλεσμα να χάνουν χρόνο και οι ισορροπίες να «διαταράσσονται».
Ο Λιούις Χάμιλτον συνέχιζε να είναι ο πρωτοπόρος μετά από 30 γύρους αγώνα, με τον Φερστάπεν δεύτερο και τον Νίκο Ρόσμπεργκ να μετατρέπεται από «νορμάλ» σε «σεληνιασμένο» και να μειώνει ολοένα και περισσότερο τη διαφορά του από τους πρωτοπόρους.
 
Και, κάπως έτσι, είχαμε αγώνα…
 
Και στο τέλος κερδίζει όχι ο Γερμανός, αλλά ο Βρετανός
Στους εναπομείναντες 20, περίπου, γύρους μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας είχαμε διάφορες τετράτροχες ομορφιές: ξεκινώντας από πιο πίσω, ο Φερνάντο Αλόνσο έκανε ένα μνημειώδες τετακέ και γλίτωσε την εγκατάλειψη μόνο χάρη στην εμπειρία του (εντάξει, και τη βοήθεια της Θεάς Τύχης), όμως γι’ ακόμα έναν αγώνα έμεινε εκτός βαθμών.
 
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ- που πρέπει να έκανε ρεκόρ εξόδων στην Άμπεϊ, καθώς 2 στις 3 φορές γλιστρούσε- είχε ακόμα ένα κάκιστο grand prix, το οποίο σημαδεύτηκε και από το επικίνδυνο προσπέρασμά του στον Μάσα (για τη 9ηθέση) που του «επέφερε» ποινή 5 δευτερολέπτων- χωρίς, ωστόσο, να του στοιχίσει βαθμούς.
 
Στη μάχη του βάθρου, ο Νίκο Ρόσμπεργκ με αλλεπάλληλους ταχύτερους γύρους «έπιασε» τον Φερστάπεν και στον 39ο γύρο πήρε το αίμα του πίσω από τον πεπειραμένο έφηβο των 18 Μαΐων, περνώντας τον και επιστρέφοντας στη 2η θέση.
 
Ωστόσο, τέσσερις γύρους πριν το τέλος του αγώνα ο Γερμανός αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του, ο μηχανικός αγώνα του είπε μέσω ενδοεπικοινωνίας τι να κάνει για να το διορθώσει και- εφόσον οι οδηγίες μέσω team
radio απαγορεύονται- αντιμετώπιζε το κίνδυνο να τιμωρηθεί μετά το τέλος του αγώνα.
 
Και, μπροστά, σε ρόλο Άγγλου μοναχικού καουμπόι ο Λιούις Χάμιλτον συνέχιζε γι’ ακόμα ένα grand prix να ψαλιδίζει τη διαφορά του από τον teammate του στη βαθμολογία: ακόμα μία νίκη- 4η φετινή- και τα νούμερα πια λένε “Rosberg 171, Hamilton 167”. Αν, δηλαδή, δεν τιμωρηθεί ο Γερμανός…
 
Πίσω από την 3άδα του βάθρου ακολούθησαν Ρικιάρντο, Ράικονεν, Πέρεζ, Χούλκενμπεργκ, Σάινθ, Φέτελ και Κβίατ, οι οποίοι συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
 
Κάπως έτσι, λοιπόν, γι’ ακόμα μία χρονιά η υπόθεση «τίτλος» γίνεται ολοένα και περισσότερο υπόθεση των Μερσέντες.
 
Το νούμερο 6 συνεχίζει να προηγείται- οριακά, όμως- στη βαθμολογία, αλλά το momentum των τελευταίων αγώνων δείχνει πως η κορώνα του πρωταθλητή ταιριάζει καλύτερα μάλλον στο έτερο κράνος.
 
Βαθμολογία οδηγών
Ρόσμπεργκ 171
Χάμιλτον 167
Ράικονεν 106
Ρικιάρντο 100
Φέτελ 98
Φερστάπεν 87
Μπότας 54
Πέρεζ 47
Μάσα 38
Γκροζιάν 28
Χούλκενμπεργκ 26
Σάινθ 26
Κβιάτ 23
Αλόνσο 18
Μπάτον 13
Μάγκνουσεν 6
Βερλάιν 1 
Φαντόρν 1
Γκουτιέρεζ 0
Πάλμερ 0
Έρικσον 0
Νασρ 0
Βερλάιν 0
Χαριάντο 0
 
Βαθμολογία κατασκευαστών
Mercedes 338
Ferrari 204
Red Bull 195
Williams 92
Force India 73
Toro Rosso 41
McLaren 32
Haas 28
Renault 6
Μanor 1
Sauber 0
 
Πηγή: sport24.gr

Δειτε Επισης

Νέος προπονητής του Νόβακ Τζόκοβιτς ο Άντι Μάρεϊ
Αυτή είναι η φάση που δεν έχει ξεχάσει ο Γιάννης Αντετοκούνμπο: Η Εθνική, ο Καλάθης και ο Ντόρσεϊ
Ολική επαναφορά του Νεβίλ στο Ράλι Ιαπωνίας, κρατά στα χέρια του τον τίτλο του WRC
Παγωμάρα με Γουίλιαμσον, ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει τα Χριστούγεννα
Οι Γουόριορς άλωσαν την Νέα Ορλεάνη και προκρίθηκαν στην νοκ-άουτ φάση του NBA Cup
Θρίαμβος για Κατζουράκη, κατέκτησε το τουρνουά της Overtime και πάει φουλ για τον παγκόσμιο τίτλο
Νίκη στο ρελαντί των Σέλτικς στην Ουάσινγκτον με 30αρα του Μπράουν
Ακάθεκτη η Mercedes, ο Ράσελ ταχύτερος στο FP3 του Λας Βέγκας
Διέλυσε την Μπαρτσελόνα με κατοστάρα και ιστορικό Ομπστ από τα 6,75μ. η Μπάγερν
Αντετοκούνμπο-όνειρο, 50ο triple-double και τρεις σερί νίκες για το Μιλγουόκι που ανεβαίνει