GP Αυστρίας: ʼντεξε και πήρε τη νίκη Bottas!
18:43 - 09 Ιουλίου 2017
Mετά τη δεύτερη pole position, ο Valtteri Bottas πανηγύρισε και τη δεύτερη νίκη της καριέρας του! Μετά τη Ρωσία και το Σότσι, ο Φινλανδός είδε πρώτος την καρό σημαία και στην Αυστρία στο Red Bull Ring. Ο οδηγός της Mercedes εκκίνησε (υπερβολικά) καλά και καθώς οι αγωνοδίκες έκριναν πως η εκκίνησή του ήταν νόμιμη, το πάρτι του δεν χάλασε.
Στη συνέχεια διαχειρίστηκε καλά τα ελαστικά του, ξεπέρασε γρήγορα το εμπόδιο του Raikkonen που άργησε να κάνει pit stop για να βρεθεί μπροστά του ενώ στο τέλος, άντεξε στην πίεση του Vettel.
Όμως για τον Γερμανό η δεύτερη θέση ήταν μία μικρή νίκη, καθώς διεύρυνε τη διαφορά του στη βαθμολογία από τον Lewis Hamilton στους 20 πόντους! Θα πρέπει για αυτό να ευχαριστήσει και τον πρώην teammate του, τον Daniel Ricciardo, που κρατήθηκε με νύχια και με δόντια μπροστά από τον οδηγό της Mercedes.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Λίγα λεπτά ηλιοφάνειας και ήδη οι θερμοκρασίες ανέβηκαν στους 30 στον αέρα και στους 48 στο οδόστρωμα. Πήγαν όμως ακόμα "ψηλότερα" όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, καθώς η εκκίνηση ήταν χαοτική. Ενώ η πρώτη πεντάδα εκκίνησε χωρίς απρόοπτα, ο Verstappen είχε πρόβλημα με τον συμπλέκτη της RB13. Έχασε έδαφος και έτσι έγινε ένα από τα θύματα της σύγκρουσης της πρώτης στροφής. Υπαίτιος για το συμβάν ήταν ο Daniil Kvyat που καθυστέρησε χαρακτηριστικά να φρενάρει και σαν τορπίλη έπεσε πάνω στη McLaren του Fernando Alonso που με τη σειρά του έβγαλε εκτός μάχης τη Red Bull του Verstappen. Ο Ρώσος ήταν ο μόνος που κατάφερε να συνεχίσει (!) αλλά δέχθηκε ποινή διέλευσης από τα pit.
Στην κορυφή ο Valtteri Bottas έδειχνε το δρόμο, ο Vettel ακολουθούσε από απόσταση, με τον Daniel Ricciardo τρίτο, μπροστά από τον Kimi Raikkonen. Όσο για τον Lewis Hamilton που εκκίνησε όγδοος, σύντομα πέρασε τους Esteban Ocon και Romain Grosjean, παίρνοντας θέση στο τρενάκι με τα πέντε βαγόνια. Σε δικό τους ρυθμό αυτοί οι πέντε έκαναν σχεδόν όλο τον αγώνα, με τη στρατηγική να μην αλλάζει πολλά. Ο Hamilton μπήκε νωρίς για αλλαγή ελαστικών παρότι ήταν ο μόνος που είχε εκκινήσει με την πολύ μαλακή γόμα και αναγκαστικά τον ακολούθησαν σταδιακά και οι υπόλοιποι. Τελευταίος μπήκε για αλλαγή ο Raikkonen κι αυτό διότι είχε βρεθεί μπροστά από τη Mercedes του Bottas και το πλάνο ήταν να καθυστερήσει όσο περισσότερο μπορούσε τον συμπατριώτη του. Με ελαστικά που είχαν 43 γύρους (+3 από το Σάββατο), δεν κατάφερε να κρατήσει για πολύ τη θέση του. Έτσι ο Bottas επέστρεψε στην πρωτοπορία, ελέγχοντας το προβάδισμα από τον Vettel, με τους Ricciardo, Hamilton και Raikkonen να ακολουθούν.
Κι ενώ φαινόταν πως αυτή η πεντάδα θα έφτασε με ασφάλεια και ανία στον τερματισμό, ο Hamilton βρήκε ρυθμό, με την "κίνηση" να παίζει το ρόλο της και επτά γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, βρέθηκε στην ουρά του ταύρου του Ricciardo. Την ίδια ώρα, στην κορυφή ο Vettel είχε αρχίσει να ροκανίζει τη διαφορά του από τον Bottas.
Ο Γερμανός δεν βρέθηκε σε θέση να επιτεθεί, σε αντίθεση με τον Hamilton που στον προτελευταίο γύρο έκανε τον Ricciardo να ιδρώσει. Όμως ο Αυστραλός αμύνθηκε με μαεστρία, απέκρουσε την επίθεση και βρέθηκε για έναν ακόμα αγώνα στο βάθρο. Πίσω από τον Raikkonen τερμάτισε ο Grosjean σε ένα ακόμα καλό πλασάρισμα για τη Haas – σε έναν αγώνα που μόνο οι πρώτοι έξι ήταν στον ίδιο γύρο. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο Force India που αυτή τη φορά κατάφεραν να μη συγκρουστούν μεταξύ τους και οι δύο Williams, με τους Felipe Massa και Lance Stroll να κάνουν εντυπωσιακό αγώνα αφού κέρδισαν αμφότεροι από οκτώ θέσεις!
Αναλυτικά η κατάταξη:
Πηγή: www.sport24.gr