GP Μαλαισίας: Pole Position για Hamilton!
14:38 - 30 Σεπτεμβρίου 2017
Συναρπαστικές σε εξέλιξη και ενδεχομένως καθοριστικές στην έκβαση της μάχης του φετινού παγκόσμιου τίτλου ήταν οι κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix Μαλαισίας! Ο Lewis Hamilton πανηγύρισε την pole position που ήταν η τέταρτη συνεχόμενη στην πίστα της Σεπάνγκ (και 5η συνολικά) που ήταν και η εβδομηκοστή της καριέρας του.
Ίσως και μία από τις σημαντικότερες όμως καθώς τον χρίζει φαβορί για τη νίκη την ώρα που ο μεγάλος του αντίπαλος για το φετινό θρόνο, ο Sebastian Vettel, θα εκκινήσει τελευταίος! Όμως ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Η πίστα της Σεπάνγκ υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με θερμοκρασία αέρα στους 32 βαθμούς Κελσίου, με αυτή του οδοστρώματος να έχει σκαρφαλώσει στους 48. Ωστόσο με την απειλή βροχής να είναι μόνιμη στην ασιατική πίστα, είχαμε δράση από νωρίς. Αρχικά με τον Kimi Raikkonen στην κορυφή του Q1, την ώρα που στο στρατόπεδο της Ferrari είχαμε δράμα. Παρότι μερικές ώρες νωρίτερα είχε χρησιμοποιήσει και τέταρτο κινητήρα εσωτερικής καύσης, αντί για… αναβάθμιση στην υβριδική μηχανή του Sebastian Vettel είχαμε δυσλειτουργία. Ο Γερμανός παραπονέθηκε πως η αίσθησή του ήταν πως δεν λειτουργούσε το turbo, επέστρεψε στα pit και έμεινε εκεί. Έτσι τέθηκε εκτός συνέχειας, δεχόμενος μεγάλο πλήγμα στην προσπάθειά του να διεκδικήσει τον φετινό τίτλο.
Στην ουρά, στη ζώνη αποκλεισμού βρέθηκαν και οι δύο Williams (παρότι ο Massa χρησιμοποιούσε την τελευταίου spec υβριδική μηχανή της Mercedes), ο Jolyon Palmer της Renault και οι δύο Toro Rosso.
Και φτάσαμε στο Q3, με δύο Mercedes, μία Ferrari, δύο Red Bull, μία Renault, δύο McLaren (!) και δύο Force India. Στην πρώτη ζαριά, ο Hamilton σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.30.076 και ήταν 232 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος του Raikkonen, με τις δύο Red Bull να ακολουθούν. Όμως όλοι είχαν και μία δεύτερη προσπάθεια.
Οι Red Bull παρέμειναν στις θέσεις 3-4 με τον Verstappen μπροστά από τον Ricciardo, ο Hamilton δεν κατάφερε να βελτιώσει την επίδοση του αλλά η προσπάθεια του Raikkonen που πέρασε τελευταίος τη γραμμή ολοκλήρωσης του γύρου αποδείχθηκε πως δεν ήταν αρκετή. Έστω και για μόλις 45 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Οι δυο τους θα μοιραστούν λοιπόν την πρώτη σειρά του grid, με τον Φινλανδό να καλείται να κάνει υπέρβαση για να μπορέσει να βοηθήσει τον teammate του να ελαχιστοποιήσει τις ζημιές. Αν και πάντα στη Μαλαισία, ο καιρός μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την εξέλιξη του αγώνα.
Πηγή: sport24.gr
Ίσως και μία από τις σημαντικότερες όμως καθώς τον χρίζει φαβορί για τη νίκη την ώρα που ο μεγάλος του αντίπαλος για το φετινό θρόνο, ο Sebastian Vettel, θα εκκινήσει τελευταίος! Όμως ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Η πίστα της Σεπάνγκ υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με θερμοκρασία αέρα στους 32 βαθμούς Κελσίου, με αυτή του οδοστρώματος να έχει σκαρφαλώσει στους 48. Ωστόσο με την απειλή βροχής να είναι μόνιμη στην ασιατική πίστα, είχαμε δράση από νωρίς. Αρχικά με τον Kimi Raikkonen στην κορυφή του Q1, την ώρα που στο στρατόπεδο της Ferrari είχαμε δράμα. Παρότι μερικές ώρες νωρίτερα είχε χρησιμοποιήσει και τέταρτο κινητήρα εσωτερικής καύσης, αντί για… αναβάθμιση στην υβριδική μηχανή του Sebastian Vettel είχαμε δυσλειτουργία. Ο Γερμανός παραπονέθηκε πως η αίσθησή του ήταν πως δεν λειτουργούσε το turbo, επέστρεψε στα pit και έμεινε εκεί. Έτσι τέθηκε εκτός συνέχειας, δεχόμενος μεγάλο πλήγμα στην προσπάθειά του να διεκδικήσει τον φετινό τίτλο.
Στην ουρά, στη ζώνη αποκλεισμού βρέθηκαν και οι δύο Williams (παρότι ο Massa χρησιμοποιούσε την τελευταίου spec υβριδική μηχανή της Mercedes), ο Jolyon Palmer της Renault και οι δύο Toro Rosso.
Και φτάσαμε στο Q3, με δύο Mercedes, μία Ferrari, δύο Red Bull, μία Renault, δύο McLaren (!) και δύο Force India. Στην πρώτη ζαριά, ο Hamilton σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.30.076 και ήταν 232 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος του Raikkonen, με τις δύο Red Bull να ακολουθούν. Όμως όλοι είχαν και μία δεύτερη προσπάθεια.
Οι Red Bull παρέμειναν στις θέσεις 3-4 με τον Verstappen μπροστά από τον Ricciardo, ο Hamilton δεν κατάφερε να βελτιώσει την επίδοση του αλλά η προσπάθεια του Raikkonen που πέρασε τελευταίος τη γραμμή ολοκλήρωσης του γύρου αποδείχθηκε πως δεν ήταν αρκετή. Έστω και για μόλις 45 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Οι δυο τους θα μοιραστούν λοιπόν την πρώτη σειρά του grid, με τον Φινλανδό να καλείται να κάνει υπέρβαση για να μπορέσει να βοηθήσει τον teammate του να ελαχιστοποιήσει τις ζημιές. Αν και πάντα στη Μαλαισία, ο καιρός μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την εξέλιξη του αγώνα.
Πηγή: sport24.gr