Formula 1: Game over στην υπόθεση τίτλος!

Τους κάνει... πλάκα. Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα μετράει 6 νίκες σε 7 grand prix και από κει που έδινε μάχη σώμα με σώμα με τον Φέτελ στη βαθμολογία, έχει, πια, αποσπαστεί μια αιωνιότητα και μία ημέρα από τον Γερμανό.
 
Ο λόγος για τον Λιούις Χάμιλτον, που δε δυσκολεύτηκε καθόλου να πάρει τη νίκη και στην Ιαπωνία και σε συνδυασμό με το λάθος- στη χειρότερη: την βιαστική κίνηση- του Φέτελ στη μάχη με τον Φερστάπεν, αγκάλιασε το 5ο του προσωπικό πρωτάθλημα, καθώς μόνο με θαύμα θα το χάσει.
 
Ο Βάλτερι Μπότας ολοκλήρωσε ακόμα ένα 1-2 για την Μερσέντες, με τον Μαξ Φερστάπεν ν' ανεβαίνει και πάλι στο βάθρο, παρά την ποινή που δέχτηκε για την... αψιμαχία του με τον Ράικονεν.
 
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή:
 
Σβήνουν τα κόκκινα φώτα, τα κάνει μαντάρα ο Μαξ
 
Μέ το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο poleman Χάμιλτον έμεινε εύκολα μπροστά από τον δεύτερο Μπότας, με τους Φερστάπεν και Ράικονεν ν' ακολουθούν. Ο Φέτελ, που εκκίνησε 8ος, πετάχτηκε άμεσα 6ος, «άρπαξε» τον Γκροζιάν κι ανέβηκε 5ος και μετά... καθάρισε ο Φερστάπεν.
 
Ο Ολλανδός μπλόκαρε τα φρένα του, βγήκε εκτός πίστας και (όπως πάντα) μπήκε με... χίλια στην πίστα, κοπανώντας ελαφρώς τον Ράικονεν κι αναγκάζοντάς τον να χάσει πολύτιμο χρόνο, με αποτέλεσμα ο Φέτελ ν' ανέβει πίσω από τον Μαξ στην 4η θέση.
 
Την ίδια στιγμή, το πίσω δεξιά ελαστικό του Κέβιν Μάγκνουνσεν παρέδωσε εντέχνως πνεύμα και γέμισε με κομμάτια την πίστα, με αποτέλεσμα να βγει αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.
 
Όταν θα έφευγε, μάλιστα, θ' άρχιζαν τα ωραία.
 
Το Α.Α. φεύγει, η «γκάφα» έρχεται
 
Στον 6ο γύρο του αγώνα τα φώτα του Α.Α. έσβησαν και έφυγε από την πίστα, με αποτέλεσμα να έχουμε επανεκκίνηση.
 
Ο Χάμιλτον δε δυσκολεύτηκε ν' ανοίξει εκ νέου τη διαφορά του από τον Μπότας, όμως πίσω είχαμε τετράτροχες ομορφιές: ο Φέτελ αποφάσισε να επιτεθεί άμεσα στον Φερστάπεν (που, στο ενδιάμεσο, είχε δεχτεί σωστή ποινή 5 δευτερολέπτων για το συμβάν με τον Κίμι) σ' ένα πολύ δύσκολο σημείο, ο Μαξ- όπως πάντα- δε συναίνεσε και δεδομένου του ότι ήταν μπροστά του έκλεισε την πόρτα, με αποτέλεσμα οι δυο τους ν' ακουμπήσουν, ο Γερμανός να κάνει τετ-α-κε και να πέσει τελευταίος, την στιγμή που ο Ολλανδός έμεινε στην 3η θέση.
 
Κάπως έτσι τα (ελαφρώς κοιμισμένα) αίματα άναψαν και άπαντες περίμεναν να δουν ποια θα είναι η συνέχεια.
 
Ώρα για διάλειμμα, ώρα για πιτ στοπ και «απογείωση» της Ρεντ Μπουλ
 
Στον 18ο γύρο ο Κίμι, με τα ελαστικά του να έχουν παραδώσει πνεύμα, ήταν ο πρώτος από τους μπροστά που μπήκε στα πιτ, με τον Φερστάπεν ν' ακολουθεί στον 22ο. Παρά την ποινή των 5 δευτερολέπτων, όμως, ο Μαξ κατάφερε να βγει μπροστά από τον πιλότο της Σκουντερία.
 
Στον 24ο ακολούθησαν ο Μπότας με τον Ρικιάρντο, με τον Αυστραλό να κάνει τρομερή δουλειά και να βγαίνει και αυτός μπροστά από τον Κίμι!
 
Ο Χάμιλτον μπήκε ένα πέρασμα μετά και, ελεγχόμενα, ξαναβγήκε πανεύκολα πρώτος, με τον Φέτελ να βάζει κι αυτός την soft στον 27ο γύρο και να πέφτει εκ νέου εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας.
 
Από κείνο το σημείο και μετά, το ενδιαφέρον του αγώνα έπεσε κατακόρυφα και ο Λιούις πήγαινε ολοταχώς για μία ακόμα νίκη.
 
Θα την έπαιρνε, όμως;
 
Παρέα με το 5ο
 
Στους εναπομείναντες 20, περίπου, γύρους μέχρι το τέλος του αγώνα τίποτα αξιόλογο δε συνέβη, μ' εξαίρεση το προφανές: ο Λιούις Χάμιλτον είδε πρώτος την καρό σημαία με χαρακτηριστική άνεση, πήρε την 6η του νίκη τους 7 τελευταίους αγώνες και μπορεί, πλέον, να στεφθεί και επίσημα πρωταθλητής στο Όστιν, αν πάρει τη νίκη και ο Φέτελ τερματίσει τρίτος.
 
Πίσω από τον Βρετανό τερμάτισε ο Μπότας που ολοκλήρωσε το 1-2 της Μερσέντες, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος παρά την ποινή των 5 δευτερολέπτων που δέχτηκε κατάφερε με χαρακτηριστική άνεση να έρθει τρίτος.
 
Ρικιάρντο (τρομερός αγώνας), Ράικονεν, Φέτελ (από το κακό στο χειρότερο ο Γερμανός στο κρίσιμο σημείο του πρωταθλήματος...), Πέρεζ, Γκροζιάν, Οκόν και Σάινθ συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα ενός όχι-και-τόσο-ενδιαφέροντος αγώνα, ο οποίος θα ξεχαστεί πιο γρήγορα κι από τον τρόπο με τον οποίο κινείται η Μερσέντες στην πίστα.
 
Ενδιαφέρον ή αδιάφορο grand prix, όμως, στο τέλος της αγωνιστικής ημέρας αυτό που μετράει είναι πως ο Χάμιλτον πηγαίνει για το 5ο του παγκόσμιο πρωτάθλημα, ενώ απειλεί και το ρεκόρ των 91 νικών του Μίκαελ Σουμάχερ.
 
Θα τα καταφέρει;
 
Μοιάζει απίθανο, όμως...
 
Όμως μάλλον ναι.
 
Βαθμολογία οδηγών
1) Χάμιλτον 331
2) Φέτελ 264
3) Μπότας 207
4) Ράικονεν 196
5) Φερστάπεν 173
6) Ρικιάρτνο 146
7) Πέρεζ 53
8) Μάγκνουνσεν 53
9) Χούλκενμπεργκ 53
10) Αλόνσο 50
11) Οκόν 49
12) Σάινθ 39
13) Γκροζιάν 31
14) Γκασλί 28
15) Λεκλέρκ 21
16) Φαντούρν 8
17) Στρολ 6
18) Έρικσον 6
19) Χάρτλεϊ 2
20) Σιρότκιν 1
 
Βαθμολογία κατασκευαστών
1) Mercedes 538
2) Ferrari 460
3) Red Bull 319
4) Renault 92
5) Haas 84
6) McLaren 58
7) Force India 43
8) Toro Rosso 30
9) Sauber 27
10) Williams 7
Πηγή: sdna.gr

Δειτε Επισης

NASCAR: Η μεγαλύτερη καραμπόλα στην ιστορία
Πότε παίζει ο Τσιτσιπάς με τον Μεντβέντεφ
Προκρίθηκε και ας… άργησε ο Τσιτσιπάς
Ο Άλεξ Χέπμπρουν έλαβε το πράσινο φως για να παίξει ξανά κρίκετ παρά την 10ετή απαγόρευση που του επιβλήθηκε
Κέβιν Ντουράντ, Τράβις Κέλσι και Ρομπ Μακέλενεϊ επενδύουν απο κοινού σε εταιρία παραγωγής αθλητικών ρούχων
Η εντυπωσιακή εμφάνισή του Κάραλη στη Σικελία
Τουλάχιστον με μία ώρα καθυστέρηση η έναρξη της αναμέτρησής του Τσιτσιπά με τον Μίλερ
Βαριά ήττα χωρίς Αντετοκούνμπο για τους Μπακς
ΛεΜπρόν και Μπρόνι Τζέιμς αγωνίστηκαν για πρώτη φορά μαζί στην αναμέτρηση των Λέικερς με τους Σανς
Αναβλήθηκε ο αγώνας Τσιτσιπά-Μιλέρ στο Masters Σανγκάης