Το καυτό καλοκαίρι της παιδείας- Όλα όσα ζήσαμε τους μήνες της μεγάλης κρίσης
07:35 - 26 Δεκεμβρίου 2018
Μια από τις μεγαλύτερες κρίσεις που πέρασε ποτέ, βίωσε το καλοκαίρι της χρονιάς που σε λίγες μέρες μας αποχαιρετά, ο τομέας της δημόσιας παιδείας στην Κύπρο.
Οι αποφάσεις που έλαβε το Υπουργικό Συμβούλιο κατά τους πρώτους μήνες του καλοκαιριού και αποσκοπούσαν στον εξορθολογισμό της εκπαίδευσης, έμελλε ν’ ανάψουν τη σπίθα για μια τεραστίων διαστάσεων πυρκαγιά που θα ακολουθούσε, για μια άνευ προηγουμένου-τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια- πολύμηνης σύγκρουσης με τις οργανώσεις των εκπαιδευτικών και τα μέλη τους.
Σημείο αναφοράς, η μεγαλειώδης σε όγκο και παλμό πορεία και εκδήλωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήσαν οι εκπαιδευτικοί στο Προεδρικό, στις 28 του Αυγούστου, όπου έδωσαν το παρών τους πέραν των δέκα χιλιάδων διαδηλωτών. Ήταν ίσως η μεγαλύτερη, αν όχι η μεγαλύτερη, εκδήλωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε ποτέ στη χώρα μας.
Οι αποφάσεις που έλαβε το Υπουργικό Συμβούλιο κατά τους πρώτους μήνες του καλοκαιριού και αποσκοπούσαν στον εξορθολογισμό της εκπαίδευσης, έμελλε ν’ ανάψουν τη σπίθα για μια τεραστίων διαστάσεων πυρκαγιά που θα ακολουθούσε, για μια άνευ προηγουμένου-τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια- πολύμηνης σύγκρουσης με τις οργανώσεις των εκπαιδευτικών και τα μέλη τους.
Σημείο αναφοράς, η μεγαλειώδης σε όγκο και παλμό πορεία και εκδήλωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήσαν οι εκπαιδευτικοί στο Προεδρικό, στις 28 του Αυγούστου, όπου έδωσαν το παρών τους πέραν των δέκα χιλιάδων διαδηλωτών. Ήταν ίσως η μεγαλύτερη, αν όχι η μεγαλύτερη, εκδήλωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε ποτέ στη χώρα μας.
Στο ρεπορτάζ που ακολουθεί, ανασκοπούμε και υπενθυμίζουμε καρέ-καρέ τα γεγονότα του περασμένου καλοκαιριού, που έμεινε ή θα μείνει στην ιστορία ως ένα από τα πιο καυτά. Όχι από απόψεως κλιματολογικών συνθηκών, αλλά σε ό,τι αφορά τον χώρο της κυπριακής δημόσιας εκπαίδευσης.
Το χρονικό της κρίσης
Το χρονικό της κρίσης
26 Ιουνίου: Ο υπουργός Παιδείας προωθεί πρόταση προς το Υπουργικό Συμβούλιο για τον εξορθολογισμό της εκπαίδευσης.
2 Ιουλίου: Το Υπουργείο Παιδείας καλεί τις εκπαιδευτικές οργανώσεις σε διάλογο, ώστε να συζητήσουν για τη στελέχωση και τον εξορθολογισμό του Δημόσιου Σχολείου. ΟΕΛΜΕΚ,ΠΟΕΔ και ΟΛΤΕΚ ενημερώθηκαν για την πρόθεση του Υπουργείου να καταθέσουν πρόταση προς το Υπουργικό, γεγονός που προκαλεί την αντίδραση των εκπαιδευτικών.
4 Ιουλίου: Προωθείται η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας προς το Υπουργικό Συμβούλιο, η οποία τυγχάνει έγκρισης, για να έρθει η πρώτη αντίδραση από πλευράς εκπαιδευτικών οργανώσεων.
12 Ιουλίου: Το Υπουργείο Παιδείας, σε μια προσπάθεια να ξεκινήσει διάλογος με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις, τους αποστέλλει πρόσκληση για συνάντηση, για την Τρίτη 24 Ιουλίου. Οι συντεχνίες απορρίπτουν την πρόσκληση και εκφράζουν την πρόθεσή τους για λήψη απεργιακών μέτρων.
13 Ιουλίου: Οι εκπαιδευτικοί πραγματοποιούν μεγάλη εκδήλωση διαμαρτυρίας, διαδηλώνοντας κατά των προτάσεων του Υπουργού Παιδείας, Κώστα Χαμπιαούρη.
17 Ιουλίου: Ο Υπουργός Παιδείας έπειτα από πρόσκληση που δέχεται από τις συντεχνίες των εκπαιδευτικών, συναντάται με τους εκπροσώπους της ΟΕΛΜΕΚ, της ΠΟΕΔ και της ΟΛΤΕΚ στα γραφεία της ΟΕΛΜΕΚ.
Κατά τη συνάντηση τονίζει στους εκπαιδευτικούς την αναγκαιότητα έναρξης του διαλόγου για τον εξορθολογισμό στην εκπαίδευση, τονίζοντας πως θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν στη συζήτηση και τα μέτρα που λήφθηκαν από το Υπουργικό. Οι εκπαιδευτικές οργανώσεις επιμένουν στην ολική απόσυρση των μέτρων και απαιτούν την παγοποιήση των διαδικασιών και την άμεση διακοπή της στελέχωσης, ώστε να ξεκινήσει ο διάλογος από μηδενική βάση.
23 Ιουλίου: Οι συντεχνίες των εκπαιδευτικών συνέρχονται σε κοινή συνεδρία προς την ανασκόπηση της κατάστασης που επικρατούσε στον τομέα της εκπαίδευσης και της διαφωνίας τους με το Υπουργείο. Τελική, κοινή απόφαση της συνάντησης, μεταξύ άλλων, απεργιακά μέτρα διαρκείας από τον Σεπτέμβριο και η πραγματοποίηση εκδήλωσης διαμαρτυρίας έξω από το Προεδρικό στις 28 Αυγούστου.
24 Ιουλίου: Έπειτα από επιστολή του Υπουργείου Παιδείας για έναρξη του διαλόγου στις 24 Ιουλίου, οι συντεχνίες των εκπαιδευτικών αρνούνται να προσέλθουν στο διάλογο, ωστόσο για τα σχετικά ενημερώνονται οι οργανωμένοι γονείς όλων των βαθμίδων.
27 Ιουλίου: Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης, συγκαλεί σύσκεψη για την κρίση στον τομέα της εκπαίδευσης, στην οποία συμμετείχαν ο υπουργός Παιδείας, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος και εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών οργανώσεων και οργανωμένων γονέων όλων των βαθμίδων.
Στη συνάντηση αποφασίστηκε απ’ όλους η έναρξη διαλόγου για τον εξορθολογισμό στον τομέα της εκπαίδευσης με αντικείμενο του διαλόγου το σύνολο των απαλλαγών-συμπεριλαμβανομένων εκείνων που τροποποίησε με απόφαση του το Υπουργικό Συμβούλιο στις 4 Ιουλίου.
28 Ιουλίου: Το Υπουργείο Παιδείας ανέστειλε την ισχύ των Τοποθετήσεων-Μετακινήσεων των εκπαιδευτικών της Μέσης Εκπαίδευσης μέχρι να ολοκληρωθεί ο διάλογος.
29 Ιουλίου: Το Υπουργείο προσκαλεί τις οργανώσεις των εκπαιδευτικών να παραλάβουν από τη Γενική Διευθύντρια υλικό που αφορούσε το διάλογο και στο οποίο καλούνταν να ετοιμάσουν εισηγήσεις στη βάση διαλόγου που συμφωνήθηκε στις 27 Ιουλίου στη σύσκεψη στο Προεδρικό Μέγαρο.
1 Αυγούστου: Σε μια νέα προσπάθεια έναρξης του διαλόγου, Υπουργείο Παιδείας και εκπαιδευτικές οργανώσεις βρίσκονται στο ίδιο τραπέζι, ωστόσο οι συνδικαλιστές εκφράζουν την αντίθεση τους με την παρουσία των οργανωμένων γονιών στις συναντήσεις παρά το γεγονός ότι αυτό είχε συμφωνηθεί ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας (σ.σ. σύσκεψη στις 27 Ιουλίου), επικαλούμενοι τη συζήτηση εργασιακών ζητημάτων.
Στις συναντήσεις οι εκπαιδευτικοί ζητούν να τους παραδοθούν επιπλέον στοιχεία που οδήγησαν την εκτελεστική εξουσία στη στελέχωση των σχολείων, ώστε να καταθέσουν τις εισηγήσεις τους.
2 Αυγούστου: Εκπρόσωποι των ΟΕΛΜΕΚ, ΠΟΕΔ και ΟΛΤΕΚ, συναντώνται με τις Διευθύνσεις του Υπουργείου Παιδείας για να παραλάβουν το υλικό.
3 Αυγούστου: Οι εκπαιδευτικές οργανώσεις παραδίδουν στο Υπουργείο τις θέσεις και εισηγήσεις τους.
4 Αυγούστου: Πραγματοποιείται συνάντηση στο Υπουργείο Παιδείας για την παρουσίαση των προτάσεων των οργανώσεων των εκπαιδευτικών στην παρουσία του Υπουργείου Οικονομικών και του Υπουργείου Εργασίας.
5 Αυγούστου: Στη νέα συνάντηση των δύο πλευρών, ο υπουργός Παιδείας παρουσιάζει προφορικά τις θέσεις επί των προτάσεων που κατάθεσαν οι εκπαιδευτικές οργανώσεις, ενώ δεσμεύεται να δώσει γραπτώς τις θέσεις του Υπουργείου στις 8 Αυγούστου. Την ίδια στιγμή, οι οργανώσεις ζητούν γραπτώς τις αποφάσεις του Υπουργικού Συμβουλίου (σ.σ. αποφάσεις 4ης Ιουλίου).
6 Αυγούστου: Αποστάληκαν οι αποφάσεις του Υπουργικού Συμβουλίου στους εκπαιδευτικούς.
7 Αυγούστου: ΟΕΛΜΕΚ, ΠΟΕΔ και ΟΛΤΕΚ, αποστέλλουν τις εισηγήσεις τους στο Υπουργείο Παιδείας, ωστόσο αυτό σημειώνει πως καμία από αυτές δεν αγγίζει το ζήτημα στην ουσία του και εκφράζει τη θέση πως καμία εισήγηση δεν γίνεται για τα μέτρα που έλαβε του Υπουργικό Συμβούλιο.
Σημειώνεται πως οι εκπαιδευτικές οργανώσεις έχουν ως πάγια θέση για να προχωρήσει ο διάλογος, την απόσυρση των μέτρων του Υπουργικού.
Σε κοινή επιστολή τους προς τον υπουργό Παιδείας, οι οργανώσεις εκφράζουν την αντίθεσή τους για ακόμη μια φορά προς τις αποφάσεις του Υπουργικού Συμβουλίου, οι οποίες τους οδήγησαν σε λήψη μέτρων αντίδρασης.
8 Αυγούστου: Το Υπουργείο Παιδείας παρά τη προφορική διαφωνία επί των θέσεων των εκπαιδευτικών οργανώσεων, αποστέλλει γραπτώς προς τις εκπαιδευτικές οργανώσεις την απάντηση του, επί των εισηγήσεων που είχαν επιδώσει προς το Υπουργείο την προηγούμενη μέρα.
Την ίδια ώρα οι συντεχνίες των εκπαιδευτικών εγκαινιάζουν κύκλο επαφών με κόμματα(ΔΗΚΟ και ΑΚΕΛ), με θέμα συζήτησης την κρίση στην εκπαίδευση.
9 Αυγούστου: ΟΕΛΜΕΚ, ΠΟΕΔ και ΟΛΤΕΚ, παρακάθονται σε κοινή συνεδρία ώστε να αξιολογήσουν τις θέσεις του Υπουργείου επί των προτάσεων τους. Στο τέλος της συνεδρίας επαναβεβαίωσαν τον κοινό τους αγώνα και έθεσαν σε ισχύ τις αποφάσεις που είχαν λάβει επίσης από κοινού στις 23 Ιουλίου, στις οποίες μεταξύ άλλων συμπεριλαμβάνονταν, τα απεργιακά μέτρα διαρκείας και η πραγματοποίηση εκδήλωσης διαμαρτυρίας έξω από το Προεδρικό Μέγαρο στις 28 Αυγούστου.
10 Αυγούστου: Οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν των κύκλων συναντήσεων με τα κόμματα (Κίνημα Οικολόγων και ΕΔΕΚ).
13 Αυγούστου: Γίνεται ανασκόπηση της κρίσης της παιδείας από Πρόεδρο της Δημοκρατίας με τον υπουργό Παιδείας, στέλλνοντας μήνυμα αισιοδοξίας προς τους εκπαιδευτικούς για επίλυση των διαφορών. Αποφασίζεται όπως ο αρμόδιος υπουργός καλέσει εκ νέου τις εκπαιδευτικές οργανώσεις στο τραπέζι του διαλόγου.
17 Αυγούστου: Νέα πρόσκληση δια μέσω υπομνήματος από τον υπουργό Παιδείας απεστάλη προς τις εκπαιδευτικές οργανώσεις, στην οποία επαναλαμβάνονται οι θέσεις της Κυβέρνησης και γίνεται κάλεσμα ξεχωριστών συναντήσεων των εκπαιδευτικών οργανώσεων με τον Κώστα Χαμπιαούρη.
19 Αυγούστου: ΟΕΛΜΕΚ, ΠΟΕΔ και ΟΛΤΕΚ ζητούν μεταφορά των ημερομηνιών των συναντήσεων τους με τον υπουργό Παιδείας.
20 Αυγούστου: Αποδέχεται την αλλαγή ημερομηνίας συναντήσεων ο υπουργός, όπως έχει ζητηθεί από τις εκπαιδευτικές οργανώσεις.
22 Αυγούστου: Οι εκπαιδευτικές οργανώσεις κατέθεσαν κοινή επιστολή στις ξεχωριστές συναντήσεις τους με τον υπουργό Παιδείας. Η επιστολή εμπεριείχε εισηγήσεις επί των μέτρων που λήφθηκαν από το Υπουργικό Συμβούλιο.
23 Αυγούστου: Αντί της δεύτερης προγραμματισμένης συνάντησης των εμπλεκόμενων με τον υπουργό Παιδείας, Κώστα Χαμπιαούρη, ο Πρόεδρος Αναστασιάδης ζητά όπως η συνάντηση μεταφερθεί στο Προεδρικό, στην παρουσία του ίδιου αλλά και του αρμόδιου υπουργού.
Στη μαραθώνια συνάντηση ο Πρόεδρος καταθέτει εναλλακτικές προτάσεις σε μια νέα προσπάθεια άρσης του αδιεξόδου. Δίνει χρόνο στις εκπαιδευτικές οργανώσεις να αποφασίσουν.
24 Αυγούστου: Βροντερή και σύσσωμη η απάντηση των συντεχνιών των εκπαιδευτικών στη νέα πρόταση της Κυβέρνησης. Με το «ου περί χρημάτων τον αγώνα ποιούμεθα», ΟΕΛΜΕΚ, ΠΟΕΔ και ΟΛΤΕΚ συνεχίζουν τον αγώνα τους.
26 Αυγούστου: Η Κυβέρνηση διαμηνύει πως δεν θα παραμείνει με σταυρωμένα χέρια μετά την αρνητική απάντηση των εκπαιδευτικών στη νέα πρόταση για άρση του αδιεξόδου.
27 Αυγούστου: Οι εκπαιδευτικές οργανώσεις πραγματοποιούν κοινή διάσκεψη Τύπου, στην οποία ενημερώνουν για τους λόγους που αρνήθηκαν τη νέα πρόταση. Εξέφρασαν την ετοιμότητά τους για διάλογο, ενημερώνοντας και για την εκδήλωση διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη μέρα.
28 Αυγούστου: Χιλιάδες εκπαιδευτικοί ξεχύνονται στους δρόμους για την εκδήλωση διαμαρτυρίας έξω από το Προεδρικό, η οποία ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
29 Αυγούστου: Πραγματοποιείται κοινή συνεδρία της Επιτροπής Παιδείας και της Επιτροπής Εργασίας της Βουλής για να συζητηθούν τρόποι αντιμετώπισης της κρίσης, παίρνει όμως αναβολή.
Ο Πρόεδρος της Βουλής καταθέτει πακέτο ιδεών για εξιλέωση της κρίσης σε εκπαιδευτικές οργανώσεις και τον Πρόεδρο Αναστασιάδη.
Επιπλέον καταθέτει πρόταση προς τους εμπλεκόμενους ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ, Αβέρωφ Νεοφύτου η οποία γίνεται αποδεκτή από την Κυβέρνηση.
31 Αυγούστου: Νέα κοινή συνεδρία της Επιτροπής Παιδείας και Επιτροπής Εργασίας της Βουλής για την κρίση στην παιδεία. Κατά τη συνάντηση καταθέτει πρόταση το ΔΗΚΟ.
1 Σεπτεμβρίου: Λίγα 24ωρα από την έναρξη της σχολικής χρονιάς οι καθηγητές, κάνοντας την αρχή, εξαγγέλλουν τα πρώτα μέτρα αντίδρασης, σημειώνοντας πως θα τεθούν σε ισχύ, όταν τα μέλη των ΟΕΛΜΕΚ και ΟΛΤΕΚ, εξουσιοδοτήσουν τα Διοικητικά Συμβούλια των οργανώσεων μέσω του δημοψηφίσματος που αποφασίστηκε για τις 5 Σεπτεμβρίου.
2 Σεπτεμβρίου: Οι τρεις εκπαιδευτικές οργανώσεις ανακοινώνουν τα μέτρα αντίδρασης τους, ως διαμαρτυρία στα συνεπακόλουθα των αποφάσεων του Υπουργικού Συμβουλίου της 4ης Ιουλίου και αναμένουν να τύχουν στήριξης από τα μέλη τους στο δημοψήφισμα.
3 Σεπτεμβρίου: Μαύρη μέρα για τον τομέα της εκπαίδευσης, αφού η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στιγματίστηκε από λευκή απεργία από τους εκπαιδευτικούς.
4 Σεπτεμβρίου: Το Υπουργικό Συμβούλιο αποφασίζει όπως γίνουν νέες τροποποιήσεις επί των αποφάσεων του της 4ης Ιουλίου, ωστόσο οι εκπαιδευτικοί δεν κάνουν πίσω.
5 Σεπτεμβρίου: ΟΕΛΜΕΚ, ΠΟΕΔ και ΟΛΤΕΚ προχωρούν σε δημοψήφισμα, με τα μέλη τους σε όλη την Κύπρο ν΄ανάβουν πράσινο φώς στα απεργιακά μέτρα αλλά και σε οποιεσδήποτε αποφάσεις λάβουν τα Διοικητικά τους Συμβούλια.
6 Σεπτεμβρίου: Γνωστοποιείται άτυπη συνάντηση που είχαν oι εκπαιδευτικές οργανώσεις και Διυπουργική Επιτροπή για την Παιδεία (σ.σ. με τη συμμετοχή των πρώην υπουργού Παιδείας, Κώστα Καδή και της υπουργού Εργασίας, Ζέτα Αιμιλιανίδου).
Οι εκπαιδευτικές οργανώσεις διαμηνύουν πως η συνάντηση ήταν διερευνητικού χαρακτήρα, ενώ από την πλευρά της η Διυπουργική Επιτροπή αναφέρει κείμενο συμφωνίας στο οποίο κατέληξαν οι δύο πλευρές το βράδυ της 5ης Σεπτεμβρίου.
Το κείμενο συμφωνίας υποβάλλεται ως η νέα πρόταση της Κυβέρνησης για άρση του αδιεξόδου.
8 Σεπτεμβρίου: Οι εκπαιδευτικές οργανώσεις απορρίπτουν τη νέα πρόταση της Κυβέρνησης και προσφέρουν αντιπρόταση.
9 Σεπτεμβρίου: Σε κοινή συνεδρία των συντεχνιών των εκπαιδευτικών, οι προαναφερόμενοι καταλήγουν σε αντιπρόταση βασισμένη στο κείμενο συμφωνίας της 5ης Σεπτεμβρίου.
11 Σεπτεμβρίου: Η αντιπρόταση των εκπαιδευτικών οργανώσεων φτάνει στα χέρια της Κυβέρνησης η οποία μεταβιβάζεται από τον υπουργό Παιδείας.
Η Κυβέρνηση δεν αποδέχεται την αντιπρόταση των εκπαιδευτικών και εμμένει πως το κείμενο συμφωνίας, είναι η μοναδική συμφωνία που θα μπορούσαν να έχουν.
12 Σεπτεμβρίου: Οι εκπαιδευτικοί αποφασίζουν να κλείσουν τα σχολεία και προχωρούν σε 48ωρη απεργία.
Η απόφαση πάρθηκε σε κοινή συνάντηση των οργανώσεων στην οποία πάρθηκαν επιπρόσθετα μέτρα αντίδρασης.
14 Σεπτεμβρίου: Σε συνεδρία του Υπουργικού Συμβουλίου ανάμεσα σ΄ άλλα αποφασίζεται όπως η Διυπουργική Επιτροπή για την παιδεία προχωρήσει σε συνάντηση και σε συνεννόηση με τον Γενικό Εισαγγελέα για να τους γνωστοποιηθούν τα νομικά εργαλεία που είναι υποχρεωμένη να λάβει η Κυβέρνηση ως προάσπιση της δημόσιας παιδείας και των παιδιών.
17 Σεπτεμβρίου: Η Διυπουργική Επιτροπή συναντιέται με τον Γενικό Εισαγγελέα, και στη συνάντηση συζητήθηκαν τρόποι απρόσκοπτης παροχής εκπαίδευσης των μαθητών λόγω των απεργιών.
18 Σεπτεμβρίου: Πρώτη μέρα της 48ωρης απεργίας των εκπαιδευτικών. Αδειάζουν οι σχολικές μονάδες λίγες μέρες μετά το πρώτο κουδούνι.
19 Σεπτεμβρίου: Δεύτερη μέρα απεργιών. Σε μια προσπάθεια εκτόνωσης της κρίσης η συντεχνία της ΣΕΚ παρουσιάζει πρόταση εφικτής συμφωνίας ενώπιον των εκπαιδευτικών και της Κυβέρνησης.
20 Σεπτεμβρίου: Η Κυβέρνηση βλέπει θετικά την πρόταση της ΣΕΚ.
23 Σεπτεμβρίου: Καταθέτουν πρόταση εκτόνωσης της κρίσης οι οργανωμένοι γονείς.
24 Σεπτεμβρίου: Καταθέτει πρόταση το ΔΗΚΟ. Λένε «ναι» οι εκπαιδευτικές οργανώσεις, κόκκινο πανί για την Κυβέρνηση.
Οι εκπαιδευτικοί μέσω επιστολής ζητούν την αξιοποίηση και των τριών διαμεσολαβητικών προτάσεων που έχουν ενώπιον τους (σ.σ. ΣΕΚ, οργανωμένοι γονείς και ΔΗΚΟ) και ζητούν συνάντηση με τη Διυπουργική Επιτροπή.
25 Σεπτεμβρίου: Η μέρα που σόκαρε όλο το Παγκύπριο. Η απαγωγή των δύο 11χρονων αγοριών ενώ βρίσκονταν στο σχολικό χώρο στάθηκε καταλυτική. Η 25η Σεπτεμβρίου είχε καθοριστεί ως η μέρα συνάντησης της Διυπουργικής Επιτροπής και των συντεχνιών των εκπαιδευτικών, ωστόσο η συνάντηση αναβλήθηκε λόγω των γεγονότων.
26 Σεπτεμβρίου: Το απόγευμα της 26ης Σεπτεμβρίου οι δύο πλευρές συναντούνται μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Η συνάντηση ήταν καθοριστικής σημασίας αφού, βγήκε άσπρος καπνός.
Βρέθηκε η κοινή φόρμουλα με τον συγκερασμό των προτάσεων της ΣΕΚ και των οργανωμένων γονέων και με τη διαβεβαίωση της συνέχισης του διαλόγου στο πλαίσιο της Μεικτής Επιτροπής Προσωπικού Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας (ΜΕΠΕΥ).
Η κρίση στην παιδεία μπορεί να έληξε στα χαρτιά, ωστόσο υπάρχουν θέματα τα οποία μέχρι και σήμερα εκκρεμούν.
Ας ελπίσουμε πως το φετινό καλοκαίρι θα είναι πιο δροσερό από το περσινό...