Η Αθλητική Χορηγία ως εργαλείο Επικοινωνίας
06:54 - 11 Μαΐου 2018
Eίσαι μαρκετίστας; Μάθε πώς μπορείς να συνδέσεις τα αθλητικά brands με τους φιλάθλους στο “The Βusiness of Football Conference” που θα πραγματοποιηθεί για δεύτερη φορά, την Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2018, στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία. Μπορεί να είναι μπάλα και να γυρίζει, όμως με τις κατάλληλες στρατηγικές Μάρκετινγκ, Management, Promoting και τεχνικές Monetising, ένας αγώνας όπως και μια ποδοσφαιρική ομάδα είναι τόσα πολλά περισσότερα… Οι στρατηγικές του Μάρκετινγκ που εφαρμόζονται σε όλες τις online κι offline επιχειρήσεις ισχύουν και στο Ποδόσφαιρο. Στο παιχνίδι της στρογγυλής θεάς, οι οπαδοί και το χτίσιμο δυνατής σχέσης μαζί τους, τα γήπεδα, τα τηλεοπτικά δικαιώματα, οι αθλητικές χορηγίες γενικότερα, όπως και η διοίκηση των ομάδων ποδοσφαίρου είναι σωστή πρόκληση.
Ανάμεσα τους διακεκριμένους ομιλητές από το εξωτερικό που θα βρίσκονται στο Συνέδριο, συγκαταλέγεται και ο Matthew Davidson, Senior Director Global Brand Communications της Adidas. Στην παρουσίασή του, με τίτλο Creating Brand Love through Football, ο Matthew θα εστιάσει στον τρόπο με τον οποίο η Adidas έχει αναπτύξει σταθερή σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές, ενώ θα παρουσιάσει το πώς η Adidas έχει συνδεθεί με το ποδοσφαιρικό πάθος των φιλάθλων. Οι καταναλωτές, σήμερα, είναι πιο παντοδύναμοι από ποτέ και οι εταιρείες που θέλουν να εκμεταλλευτούν αποτελεσματικά τις ευκαιρίες που προσφέρει η Αθλητική Χορηγία, καλούνται να συνδέσουν τις μάρκες τους με το πάθος των φιλάθλων, ενεργοποιώντας μη παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης και προώθησης.
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο και τη θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ: https://www.imhbusiness.com/the-2nd-football-conference#pdf-program-link
Συμμετέχοντας στο “2nd Football Conference”, όσοι ασχολούνται με τον θεαματικό κόσμο της μπάλας θα ενημερωθούν από κορυφαίους ομιλητές για το Μέλλον του Ποδοσφαίρου και τις ευκαιρίες που προσφέρει η σύγχρονη Ποδοσφαιρική Βιομηχανία. Πιο συγκεκριμένα, το Συνέδριο απευθύνεται σε όλους τους stakeholders του Ποδοσφαίρου στην Κύπρο: Δ.Σ. όλων των ποδοσφαιρικών ομάδων της Κύπρου, όλων των κατηγοριών Μόνιμο προσωπικό και Διεύθυνση Ποδοσφαιρικών Ομάδων , Αθλητικοί και Ποδοσφαιρικοί Φορείς, Σύνδεσμοι ποδοσφαιριστών, προπονητών, διαιτητών, παρατηρητών ποδοσφαίρου , Ακαδημίες ποδοσφαίρου, Εταιρείες Μάρκετινγκ, Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Εμπορικοί Διευθυντές, Διευθυντές Μάρκετινγκ και Στελέχη Μάρκετινγκ από εταιρείες χορηγούς ποδοσφαίρου, Αθλητικογράφοι - Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Η είσοδος είναι ελεύθερη, ενώ απαραίτητη είναι η δήλωση συμμετοχής.
Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ:
https://www.imhbusiness.com/the-2nd-football-conference#%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE
Πληροφορίες
Οργανωτής: IMH
Signature Sponsor: Hellenic Technical Enterprises Ltd - Space Hellas
Στρατηγικός Συνεργάτης: Cytavision
Χορηγοί: Gloria Jean’s Coffees και Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό ΙΝ Βusiness, πόρταλ omada και πόρταλ REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες κι εγγραφές, παρακαλώ επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com
Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com
Ανάμεσα τους διακεκριμένους ομιλητές από το εξωτερικό που θα βρίσκονται στο Συνέδριο, συγκαταλέγεται και ο Matthew Davidson, Senior Director Global Brand Communications της Adidas. Στην παρουσίασή του, με τίτλο Creating Brand Love through Football, ο Matthew θα εστιάσει στον τρόπο με τον οποίο η Adidas έχει αναπτύξει σταθερή σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές, ενώ θα παρουσιάσει το πώς η Adidas έχει συνδεθεί με το ποδοσφαιρικό πάθος των φιλάθλων. Οι καταναλωτές, σήμερα, είναι πιο παντοδύναμοι από ποτέ και οι εταιρείες που θέλουν να εκμεταλλευτούν αποτελεσματικά τις ευκαιρίες που προσφέρει η Αθλητική Χορηγία, καλούνται να συνδέσουν τις μάρκες τους με το πάθος των φιλάθλων, ενεργοποιώντας μη παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης και προώθησης.
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο και τη θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ: https://www.imhbusiness.com/the-2nd-football-conference#pdf-program-link
Συμμετέχοντας στο “2nd Football Conference”, όσοι ασχολούνται με τον θεαματικό κόσμο της μπάλας θα ενημερωθούν από κορυφαίους ομιλητές για το Μέλλον του Ποδοσφαίρου και τις ευκαιρίες που προσφέρει η σύγχρονη Ποδοσφαιρική Βιομηχανία. Πιο συγκεκριμένα, το Συνέδριο απευθύνεται σε όλους τους stakeholders του Ποδοσφαίρου στην Κύπρο: Δ.Σ. όλων των ποδοσφαιρικών ομάδων της Κύπρου, όλων των κατηγοριών Μόνιμο προσωπικό και Διεύθυνση Ποδοσφαιρικών Ομάδων , Αθλητικοί και Ποδοσφαιρικοί Φορείς, Σύνδεσμοι ποδοσφαιριστών, προπονητών, διαιτητών, παρατηρητών ποδοσφαίρου , Ακαδημίες ποδοσφαίρου, Εταιρείες Μάρκετινγκ, Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Εμπορικοί Διευθυντές, Διευθυντές Μάρκετινγκ και Στελέχη Μάρκετινγκ από εταιρείες χορηγούς ποδοσφαίρου, Αθλητικογράφοι - Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Η είσοδος είναι ελεύθερη, ενώ απαραίτητη είναι η δήλωση συμμετοχής.
Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ:
https://www.imhbusiness.com/the-2nd-football-conference#%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE
Πληροφορίες
Οργανωτής: IMH
Signature Sponsor: Hellenic Technical Enterprises Ltd - Space Hellas
Στρατηγικός Συνεργάτης: Cytavision
Χορηγοί: Gloria Jean’s Coffees και Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό ΙΝ Βusiness, πόρταλ omada και πόρταλ REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες κι εγγραφές, παρακαλώ επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com
Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com