Πώς εξηγεί τους χαμηλούς μέσους όρους των Εξετάσεων το Υπ.Παιδείας

Σήμερα, οι Μέσοι Όροι των γνωστικών αντικειμένων όπως ανακοινώθηκαν δεν αποδίδουν την πραγματική επίδοση των μαθητών και παρατηρείται μία στρέβλωση, αναφέρει, σε ανακοίνωση του, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, προσθέτοντας ότι οι Μέσοι Όροι των επιδόσεων των μαθητών που ενδιαφέρονταν μόνο για το απολυτήριο, είναι πολύ χαμηλοί.  
 
Αναφορικά με τα αποτελέσματα των Παγκυπρίων Εξετάσεων, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού αναφέρει ότι οι τελικές Παγκύπριες Εξετάσεις χαρακτηρίζονται σαν το τελικό αποτέλεσμα μιας προσπάθειας που καταβλήθηκε από ένα σύνολο εμπλεκόμενων φορέων (μαθητών, γονέων, εκπαιδευτικών, διοικητικής και παιδαγωγικής οργάνωσης της σχολικής μονάδας, δοκιμασία εφαρμογής εκπαιδευτικών πολιτικών) σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
 
«Η περίοδος που διανύουμε χαρακτηρίζεται για την μεταβατικότητά της ως προς την εφαρμογή εκπαιδευτικών πολιτικών από το Ενιαίο Λύκειο στις κατευθύνσεις υποχρεωτικών μαθημάτων για σκοπούς απόλυσης και συνδυασμούς μαθημάτων για σκοπούς πρόσβασης στα Πανεπιστήμια. Ο πλήρης διαχωρισμός των εξετάσεων απόλυσης για απόκτηση απολυτηρίου Μέσης Εκπαίδευσης και πρόσβασης στα Πανεπιστήμια θα εφαρμοστεί το σχολικό έτος 2019-2020. Τότε ο πλήρης διαχωρισμός των δύο μορφών εξετάσεων θα δώσει την πραγματική εικόνα  και τον αντικειμενικό σκοπό για τον οποίο θα διενεργείται η κάθε μία. Σήμερα, οι Μέσοι Όροι των γνωστικών αντικειμένων όπως ανακοινώθηκαν δεν αποδίδουν την πραγματική επίδοση των μαθητών και παρατηρείται μία στρέβλωση», προσθέτει.
 
Όπως αναφέρει, οι Μέσοι Όροι των επιδόσεων των μαθητών που δεν είχαν ως κύριο στόχο τους την πρόσβαση σε Δημόσια Πανεπιστήμια της Κύπρου ή/και της Ελλάδας αλλά ενδιαφέρονταν μόνο για το απολυτήριο, είναι πολύ χαμηλοί (υπολείπονται στα βασικά μαθήματα από 3-6 μονάδες από το Μέσο όρο των Παγκυπρίων).
 
«Επίσης, εάν αφαιρεθεί το ποσοστό αυτών των μαθητών, για να περιοριστούμε μόνο στους μαθητές που ήθελαν πρόσβαση στα Πανεπιστήμια, τότε οι Μέσοι Όροι του συνόλου των μαθημάτων, ανεβαίνουν προς τα πάνω κατά 2-3 μονάδες. Τότε φαίνεται η πραγματική εικόνα των επιδόσεων», σημειώνει.
 
Αναφέρει, επίσης, ότι στο εκπαιδευτικό σύστημα της Κύπρου γίνονται ουσιαστικές και στοχευμένες αλλαγές όπως η εφαρμογή των δεικτών επιτυχίας και επάρκειας όπου πλέον υπάρχει πλήρης συνάφεια ανάμεσα στον ωφέλιμο διδακτικό χρόνο και τα διδακτέα (ύλη, δεξιότητες), ουσιαστική και πολυποίκιλη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην εφαρμογή των δεικτών επιτυχίας και επάρκειας και στη διαφοροποιημένη διδασκαλία στην τάξη για καλύτερη και αποδοτικότερη εμπέδωση των διδακτέων.
 
«Παράλληλα η εφαρμογή των τετραμήνων στην Γ΄ Λυκείου θα επιτρέψει στους εμπλεκόμενους φορείς συνεχή και επαρκή ανατρόφοδότηση, διαμορφωτική αξιολόγηση, αποτελεσματικότερο έλεγχο των διαδικασιών προετοιμασία των υποψηφίων για πρόσβαση αλλά και ενδυνάμωση και αναγνωρισιμότητα του Εθνικού απολυτηρίου», καταλήγει το Υπουργείο Παιδείας, στην ανακοίνωση του.
 
ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Πληροφορίες για deal μεταξύ Σπανούλη και Μονακό
Οι εννέα αγώνες που έρχονται χωρίς περιθώριο για στραβοπάτημα στον ΠΑΟΚ
ΒΙΝΤΕΟ: Κλότσησε στο πρόσωπο τον αντίπαλό του και τον έβγαλε νοκ άουτ στο pickleball
Προχωρημένο του αριστερού μπακ ενόψει Ιανουαρίου στον Ολυμπιακό
Το αντίο της Nike στον Ναδάλ-«Μας έδειξες τι χρειάζεται για να είσαι ο καλύτερος»
Η μεγάλη απουσία της Πάφου για το ντέρμπι με ΑΠΟΕΛ και η ασυνήθιστη βαθμολογική διαφορά
«Με έκανες να επαναπροσδιορίσω το παιχνίδι μου και να το απολαύσω ακόμα περισσότερο»
Τζιοβάνι, Ριβάλντο και Σαβιόλα πήραν την πρώτη νίκη της σεζόν με τους Barca Legends
Κλείδωσε ο αντικαταστάτης Νικ Νικολάου στην ΚΟΠ-Γρηγόρη ο εκλεκτός της Ομόνοιας
Ολοκληρώνεται το παζλ σε όλες τις κατηγορίες του Nations League