Έτοιμος για το όνειρο ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής

Πλήρως ικανοποιημένη έμεινε η ιταλική ομάδα JD Motorsport από τις επιδόσεις του Κύπριου πιλότου, Βλαδίμηρου Τζιωρζή, ο οποίος βρέθηκε αυτή τη βδομάδα στο τιμόνι μιας Tatuus F3 T-318, λαμβάνοντας μέρος στα επίσημα δοκιμαστικά του πρωταθλήματος Formula Renault Eurocup, στο Άμπου Ντάμπι.
 
Σύμφωνα με ανακοίνωση, οι συζητήσεις του Βλαδίμηρου Τζιωρζή με την ιταλική ομάδα για την προοπτική συνεργασίας για το 2020 βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο και παράλληλα έλαβε πρόσκληση για το επόμενο επίσημο δοκιμαστικό, σε περίπου έναν μήνα. Ο Τζιωρτζής κινήθηκε αρκετά γρήγορα και ολοκλήρωσε την πρώτη ημέρα στην 8η θέση ανάμεσα σε 20 οδηγούς, σε δύσκολες συνθήκες με τη θερμοκρασία να αγγίζει κάποια στιγμή τους 42 βαθμούς Κελσίου, σε μια μεγάλη και ιδιαιτέρως απαιτητική πίστα 21 στροφών (είχε καλύτερο χρόνο στο 2:09.558).
 
Τα δοκιμαστικά της δεύτερης ημέρας έγιναν υπό το φως των προβολέων με τον Τζιωρτζή να σταματάει τα χρονόμετρα στο 2.09.040. «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τους χρόνους μου, αναλογιζόμενος πως είχα μόνο μια ημέρα δοκιμών φέτος, συγκριτικά με άλλους οδηγούς που είχαν γράψει 6-10 ημέρες δοκιμών πριν πάνε στο Άμπου Ντάμπι», δήλωσε ο Τζιωρτζής, σύμφωνα με την ανακοίνωση.
 
Συνολικά το διήμερο 27-28 Οκτωβρίου ο Κύπριος πιλότος συμπλήρωσε 137 γύρους στην πίστα Yas Marina. Το πρωτάθλημα Formula Renault Eurocup είναι ένα από τα σημαντικότερα πρωταθλήματα μονοθέσιων στον κόσμο με τη συμμετοχή σπουδαίων εκκολαπτόμενων ταλέντων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
 
Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

«Μιλάς για ταλέντο, αλλά τ' αδέρφια σου πιάνουν δύο θέσεις στο ρόστερ»
Αντετοκούνμπο: Μπορώ να καρφώσω ακόμη…
Κορυφαία επίδοση στο 2023 για τον Τράικοβιτς
ΑΕΚ και Ανόρθωση κοντράρονται για το Σούπερ Καπ Καλαθόσφαιρας
Αποκλείστηκε η Ελλάδα από το Davis Cup μετά την ήττα του Τσιτσιπά
Χάμιλτον: Ρισκάραμε στην Σιγκαπούρη
Συνελήφθη για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ο πρόεδρος των Καβαλίερς
Μεγάλη δωρεά του Τσιτσιπά για τους πλημμυροπαθείς
Σάινθ: Θα δώσω τα πάντα, ελπίζω να είναι αρκετό
Ράσελ: Έχουμε πλεονέκτημα με την έξτρα γόμα ελαστικών