Αποσύρεται σίδερο μαλλιών επικίνδυνο για ηλεκτροπληξία από την κυπριακή αγορά
10:12 - 12 Απριλίου 2019
Το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών πληροφορεί το καταναλωτικό κοινό ότι έχει εντοπίσει στην αγορά το πιο κάτω προϊόν, το οποίo δεν συμμορφώνεται με τις βασικές απαιτήσεις ασφάλειας της οδηγίας για τον Ηλεκτρολογικό Εξοπλισμό Χαμηλής Τάσης (LVD), αφού εμπερικλείει ουσιαστικούς κινδύνους ασφάλειας για τον χρήστη. Επιπρόσθετα, δεν συνοδεύεται από τον απαιτούμενο τεχνικό φάκελο. Ως εκ τούτου, ο κατασκευαστής έχει προβεί σε εθελοντική απόσυρσή του από την αγορά.
Προϊόν
Κατηγορία: Συσκευές προσωπικής φροντίδας
Είδος: Σίδερο μαλλιών (Hair straightener)
Εμπορική επωνυμία: ADLER
Κατασκευαστής: Adler Sp. Z.O.O.
Μοντέλο: AD251
Σειριακός αριθμός: 1606
Χαρακτηριστικά: 230 V, 50 Hz, 45 W
Διανομείς: E.& P. PANAYIOTOY BROS TRADING LTD. , E-SHOP CYPRUS LTD.
Κίνδυνος:
Ηλεκτροπληξία
Παρακαλείται οποιοσδήποτε γνωρίζει σημείο πώλησης τέτοιου προϊόντος ή χρειάζεται επιπρόσθετες πληροφορίες, ή διευκρινίσεις να επικοινωνεί με το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών, στo τηλέφωνo 22800522, ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: director@ems.mcw.gov.cy, ή στο τηλεομοιότυπο 22348202.
Προτρέπονται οι καταναλωτές που έχουν στην κατοχή τους το πιο πάνω προϊόν να μην το χρησιμοποιούν και να το επιστρέψουν άμεσα στον πωλητή, δηλαδή από το κατάστημα από το οποίο το έχουν προμηθευτεί.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τον περί Ορισμένων Πτυχών της Πώλησης Καταναλωτικών Αγαθών και των Συναφών Εγγυήσεων Νόμο, σε περίπτωση αγοράς μη ασφαλούς προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται σε αντικατάσταση του προϊόντος, ώστε το προϊόν να είναι σύμφωνο προς τους όρους της σύμβασης πώλησης. Εάν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν στον πωλητή και να λάβει πίσω το πλήρες ποσό που πλήρωσε. Υπενθυμίζεται ότι τα πιο πάνω δικαιώματα ισχύουν για περίοδο δύο ετών από την αρχική παράδοση του προϊόντος στον καταναλωτή και ότι την αποκλειστική ευθύνη έναντι του καταναλωτή έχει πάντα ο τελικός πωλητής.
Στην περίπτωση που ο πωλητής αρνείται να ανταποκριθεί στα πιο πάνω δικαιώματα του καταναλωτή, καλείται ο καταναλωτής να υποβάλει γραπτώς το παράπονό του μέσω της ιστοσελίδας της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή: www.consumer.gov.cy
Πηγή:pio