Τα τρία θετικά στοιχεία που είδε στον ΑΠΟΕΛ ο Τ. Αντωνίου
10:30 - 30 Νοεμβρίου 2020
Την επιστροφή του ΑΠΟΕΛ στα θετικά αποτελέσματα, αλλά και τα τρία στοιχεία που ξεχώρισε, ανέλυσε σε δηλώσεις που παραχώρησε στον Super Sport FM, ο παλαίμαχος άσος των γαλαζοκιτρίνων, Τάκης Αντωνίου.
«Σίγουρα με μια νίκη αλλάζει και το κλίμα, βελτιώνεται το θέμα ψυχολογίας. Ο νικηφόρος αέρας όταν κυκλοφορεί στα αποδυτήρια πάντα είναι ευεργετικός και φέρνει θετικά αποτελέσματα. Σαν φίλος του ΑΠΟΕΛ δεν θα βιαστώ να θριαμβολογήσω αλλά σαν άνθρωπος του ποδοσφαίρου θα σταθώ σε κάποια θετικά στοιχεία, τρία θετικά στοιχεία.
Πρώτα από όλα πλαισιώθηκε ο Νούχιου που δεν μπορεί να παίξει μόνος τους. Το μάτι το ποδοσφαιρικό του προπονητή το είδε και του έδωσε βοήθεια. Μπορεί να μην σκόραρε αλλά ήταν θετικός στο παιχνίδι. Δεν τον πλαισίωσε απλά αλλά o ΑΠΟΕΛ προσπάθησε να παίξει και πιο κάθετο ποδόσφαιρο. Δεν σπαταλήθηκε η ενέργεια του Γένσεν και του Ζαχίντ με αχρείαστες κινήσεις. Ήταν φανερό ότι ήταν σχεδιασμένο αυτό. Όλοι φαίνονταν καλύτεροι παίκτες από ότι στους προηγούμενους αγώνες. Ένα άλλο στοιχείο ήταν η σμίκρυνση των αποστάσεων ανάμεσα στους παίκτες με αποτέλεσμα να έχουν πολλές επιλογές. Για παράδειγμα, ο Ατζίλι ο οποίος παίζει στην γραμμή αλλά δεν είναι ο καθαρός παίκτης γραμμής. Δεν έχει το ένας εναντίον ενός, αλλά είναι έξυπνος παίκτης, τεχνίτης και με γρήγορο μυαλό και αυτό μπορεί να το χρησιμοποιήσει όταν έχει παίκτες δίπλα του.
Το άλλο που δεν φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού αλλά το βλέπουν οι προπονητές είναι ότι για πρώτη φορά πίσω από την μπάλα είχε ποδοσφαιριστές ο ΑΠΟΕΛ και δεν άφηνε τον αντίπαλο. Σας είπα την τελευταία φορά ότι οι παίκτες του ΑΠΟΕΛ δεν είναι τόσο κακοί όσο φαίνονται. Όταν παίζουν σε μια ομάδα που λειτουργεί σωστά μπορεί να φανούν καλύτεροι».
Για το ντέρμπι που ακολουθεί με την Ομόνοια: «Η Ομόνοια έχει τα δικά της προβλήματα, έχει τις δυσκολίες της, έχει καθιερώσει έναν τρόπο παιχνιδιού που την βολεύει στην Ευρώπη, έχει παίκτες έμπειρους στην άμυνα και στο κέντρο αλλά ο ΑΠΟΕΛ μπορεί να νικήσει σε αυτό το παιχνίδι».