Το τρελό κόστος της ζημιάς στο Red Bull μονοθέσιο-Το φυσούν και δεν κρυώνει

Η αυστριακή ομάδα παρατάχθηκε στο grid του Silverstone απολαμβάνοντας προβάδισμα 44 πόντων έναντι της Mercedes-AMG Petronas και έφυγε από εκεί έχοντας «αέρα» μόλις 4 βαθμών! Όμως και με επιπλοκές σε ότι αφορά στον προϋπολογισμό του έτους.

Βλέπετε η σύγκρουση του Max Verstappen με τον Lewis Hamilton στον πρώτο γύρο του δέκατου αγώνα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, αποδείχθηκε εξαιρετικά κοστοβόρα. Βγαίνοντας εκτός δρόμου με 280 km/h και καταλήγοντας στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά, η RB16B του Ολλανδού διαλύθηκε στα εκ ων συνετέθη. Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, έκανε λόγο για λογαριασμό της τάξης του 1.8 εκατομμυρίου δολαρίων!

Θα μου πείτε: «σιγά, ψίχουλα είναι αυτά για μία ομάδα της Formula 1». Μέχρι πέρυσι, θα είχατε δίκιο – ειδικά η RBR φέρεται να ξόδευε ποσά άνω των 500 εκατομμυρίων. Όμως από φέτος, έχουμε καθεστώς budget cap στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Κάθε ομάδα, καλείται να βγάλει τη σεζόν με 145 εκατομμύρια δολάρια στο πορτοφόλι και γι’ αυτό είδαμε για παράδειγμα στο Grand Prix Γαλλίας, να γκρινιάζουν ακόμα και για τη ζημιά που προκαλούσε ένα κερμπ στο πάτωμα των μονοθεσίων.

Όσο κι αν οι ομάδες έχουν τη δική τους «καβάτζα», ένα δηλαδή συγκεκριμένο ποσό το οποίο εξ αρχής κρατούν στην άκρη για τέτοιες περιπτώσεις, εννοείται πως κάθε νέο ατύχημα φέρνει πονοκεφάλους. Πόσο μάλλον αν μιλάμε για 1.8 εκ δολάρια! Πως να μην είναι έξαλλοι μετά το συμβάν;

Ο Horner έγραψε την αποτίμηση της ζημιάς στη στήλη του στο website της ομάδας, εκεί όπου τόνισε πως το όλο θέμα, ακόμα δεν έχει λήξει: «Δεν είναι μυστικό πως νιώθαμε κι ακόμα νιώθουμε, πως στον Hamilton δόθηκε πολύ μικρή ποινή για τέτοιου είδους συμβάν. Δεδομένου της σοβαρότητάς του αλλά και της μικρής ποινής, εξετάζουμε όλα τα δεδομένα και έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε επανεξέταση. Εξετάζουμε όλες τις επιλογές μας».

Παράλληλα, ο Βρετανός αναφέρθηκε και στη συνάντησή του με τον ομόλογό του στην ομάδα της Mercedes, Toto Wolff.

«Όταν άκουσα πως προσπαθούσε να επηρεάσει τους αγωνοδίκες, πήγα να τον βρω και του είπα πως κανένας εκ των δυο μας δεν θα έπρεπε να είναι εκεί και πως δεν είναι σωστό να επεμβαίνουμε στις διαδικασίες αποφάσεων. Είναι ξεκάθαρα γραμμένο στον αγωνιστικό κώδικα πως κάτι τέτοιο δεν είναι αποδεκτό και χαίρομαι που η FIA ξεκαθάρισε πως ανάλογη προσπάθεια επηρεασμού δεν θα γίνει αποδεχτή στο μέλλον», είπε ο 47χρονος.

Η ουσία είναι πως η μάχη σε οδηγούς και κατασκευαστές κορυφώνεται, η κόντρα εκτός πίστας επίσης γιγαντώνει και αναμένεται να έχουμε νέα επεισόδια, αρχής γενομένης από το Grand Prix Ουγγαρίας, το προσεχές Σαββατοκύριακο.

 

Δειτε Επισης

Έτοιμο το Σπύρος Κυπριανού να φιλοξενήσει το EuroBasket-«Μέρα ορόσημο και σταθμός για τον αθλητισμό»
Από το Βερολίνο ξεκινάει η φετινή αγωνιστική χρονιά της Καρολίνας Πελενδρίτου
Eπιβλητική η Φενέρ έκανε το 1-0 κόντρα στην Μπεσίκτας στον δρόμο για το triple-crown
«Δεν ξέρω πόσες φορές πρέπει να πει ότι θέλει να είναι στους Μπακς»
Σύσκεψη κορυφής με Αταμάν προανήγγειλε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος
Παράσταση για έναν ρόλο στο Παρίσι, φανταστικός και πάλι ο Σορτς που διέλυσε τη Μονακό
Οι παίκτες της Βίρτους Μπολόνια πήραν με βιντεοκλήση τον Πολονάρα για να του αφιερώσουν τον τίτλο
Η Βίρτους έκανε το 3-0 με μυθικό Σενγκέλια και αφιέρωσε το πρωτάθλημα στον Πολονάρα
H Ρεάλ έκανε το 3-1 απέναντι στη Μάλαγα κι έφυγε για τους τελικούς, που περιμένει η Βαλένθια
Γεωργία και Βοσνία τα δύο σκληρά αουτσάιντερ στον όμιλο της Κύπρου στο FIBA EuroBasket