Η βαθμολογία των Γερμανών: 2 ο Ποτέ, 4 ο Ζαχίντ!
16:52 - 19 Οκτωβρίου 2017
Ήταν, αναμφίβολα, μία από τις μεγάλες εκπλήξεις της τρίτης αγωνιστικής των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ. Στο ΓΣΠ ο ΑΠΟΕΛ υποχρέωσε την (πρωτοπόρο της Μπούντεσλιγκα) Ντόρτμουντ σε ισοπαλία 1-1 κερδίζοντας μάλιστα κατά κράτος τις εντυπώσεις.
Αυτό αποτυπώθηκε και στη βαθμολογία των παικτών από το έγκυρο γερμανικό περιοδικό kicker, το οποίο στη σημερινή έκδοσή του αξιολογεί την απόδοση όσων συμμετείχαν στο προχθεσινό παιχνίδι. Σημειώνεται πως το εν λόγω έντυπο βαθμολογεί με άριστα το 1 (ισοδυναμεί με εμφάνιση παγκόσμιας κλάσης και απονέμεται σπανιότατα) και με χείριστα το 6 (ισοδυναμεί με παντελώς αρνητική εμφάνιση και επίσης αποφεύγεται η συχνή χρήση του).
Σύμφωνα λοιπόν με το kicker η μέση βαθμολογία του ΑΠΟΕΛ ήταν 2,92 κι εκείνη της Ντόρτμουντ 4,33! Είναι χαρακτηριστικό πως ο -κατά τους Γερμανούς χειρότερος παίκτης των «γαλαζοκιτρίνων»- Ζαχίντ βαθμολογήθηκε με 4, δηλαδή πιο υψηλά απ’ ό,τι επτά παίκτες της Ντόρτμουντ.
Κορυφαίος του πρωταθλητή Κύπρου, σύμφωνα με το kicker, ήταν ο Μίκαελ Ποτέ που βαθμολογήθηκε με 2 («με το τέρμα του για το 1-0 έβαλε φωτιά στο γήπεδο, έδωσε μάχες μέχρι τελικής πτώσης και ήταν ο πιο επικίνδυνος επιθετικός των γηπεδούχων», ανέφερε το σχετικό σχόλιο-αιτιολόγηση), ενώ τον ακολούθησαν σε απόδοση οι Λάγο, Ρουέδα και Γκουντίνιο (όλοι πήραν 2,5). Με 3 βαθμολογήθηκαν οι Βάτερμαν, Βούρος, Μοράις, Βινίσιους, Αλωνεύτης, Εμπεσίλιο, με 3,5 ο Μερκής και με 4 ο Ζαχίντ.
Η ανάλυση του αγώνα
«Απέναντι στους μαζεμένους στο τελευταίο τρίτο και με δύο τετράδες αμυνόμενους Κύπριους, οι οποίοι είχαν ακόμη και τους επιθετικούς τους δέκα μέτρα πίσω από τη γραμμή του κέντρου, η Ντόρτμουντ δεν βρήκε ούτε λύσεις ούτε τους ενδεδειγμένους χώρους. Της έλειψαν οι αιφνιδιαστικές κινήσεις, το βάθος και ο ρυθμός. Πλησίαζε το αντίπαλο τέρμα, το οποίο οι γηπεδούχοι υπερασπίζονταν με πειθαρχία και μεγάλη αφοσίωση στην αλληλοκάλυψη, μόνο με ακίνδυνα σουτ εξ αποστάσεως. Το 73% κατοχής αποδείχθηκε μια απατηλή υπεροχή. Θάρρος, επιθετικότητα, προσήλωση στο στόχο και συνέπεια η Μπορούσια τα ξέχασε στα αποδυτήρια. Πραγματοποίησε μια αινιγματική εμφάνιση, πολύ μακριά από τη φυσιολογική της, χωρίς την απαραίτητη ένταση, αλαζονική, ξένη μέσα στο ίδιο της το σύστημα και δίχως κίνητρο».