GP Ιταλίας (Q): Ο Κίμι στην πολ ποζίσιον στο «Ναό»!
18:34 - 01 Σεπτεμβρίου 2018
Με μια ιαχή που πέρασε ακόμα και από τα τηλεοπτικά μικρόφωνα υποδέχθηκαν οι τιφόζι μέσα στη Μόντσα, το «ναό» της ταχύτητας και της Ferrari, την πολ ποζίσιον του Κίμι Ράικονεν -με τον ταχύτερο γύρο της ιστορίας της Formula 1- και το πρώτο 1-2 που εξασφάλισε μετά το 2000 η Scuderia για την εκκίνηση του αυριανού (2/9) ιταλικού GP.
Ο τελευταίος πρωταθλητής της Ferrari βγήκε νικητής της τριπλής μονομαχίας με τον Σεμπάστιαν Φέτελ και τον Λιούις Χάμιλτον στα τελευταία λεπτά των δοκιμών κατάταξης του 14ου φετινού αγώνα της F1, με διαφορά 161 χιλιοστών του δευτερολέπτου.
Για τον Φέτελ, όπως είπε μέσω της ραδιοεπικοινωνίας, ήταν καίριας σημασίας ότι βρισκόταν στην πίστα μπροστά από τον Φινλανδό, προσφέροντάς του -μέσω του slipstream- το κενό αέρος που βοήθησε τον Κίμι να κινηθεί ελάχιστα ταχύτερα, και να πάρει την πρώτη του πολ ποζίσιον μετά το περσινό GP του Μονακό.
Στον δεύτερο και τελευταίο τους γύρο βελτίωσαν του χρόνους τους τόσο ο Φέτελ όσο και ο Χάμιλτον, κι ενώ ο Ράικονεν έκανε το ίδιο οι δύο διεκδικητές του τίτλου τελικά χωρίστηκαν από 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
«Ήταν μόνο η μισή δουλειά, που κάναμε», είπε στο τέλος ο Ράικονεν, που έγινε ο μεγαλύτερος σε ηλικία κάτοχος της πολ ποζίσιον μετά τον Νάιτζελ Μάνσελ το 1994! «Δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερο μέρος για να ξεκινούμε από την πολ ποζίσιον, εμπρός στους τιφόζι. Ελπίζω ότι αύριο θα είναι εξίσου καλά όσο σήμερα», κατέληξε.
Ο Βάλτερι Μπότας μπήκε στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης αλλά δεν ήταν στο ρυθμό του Χάμιλτον, καθώς έμεινε τράμισι δέκατα μακριά του, ενώ μετά από αυτούς ακολούθησε το χάος: ο Μαξ Φερστάπεν και ο Ρομέν Γκροζάν, της RBR και της Haas αντίστοιχα, πήραν την τρίτη σειρά εκκίνησης με διαφορά 1,5 και 1,8 δευτερολέπτου αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, πέραν των Ferrari και Mercedes, τα υπόλοιπα έξι μονοθέσια που έκλεισαν την πρώτη δεκάδα ήταν από έξι διαφορετικές ομάδες! Καθώς και ότι η Williams μπήκε για πρώτη φορά στη δεκάδα φέτος, με έναν εξαιρετικό Λανς Στρολ.
Επίσης, από μια θέση στη δεκάδα απέκλεισαν εαυτούς οι Φερνάντο Αλόνσο και Κέβιν Μάγκνουσεν, οι οποίοι ξεκίνησαν με μια αψιμαχία στο πρώτο σικέιν την τελευταία τους προσπάθεια στο Q2. Το γεγονός κατέστρεψε τον γύρο και των δύο και προκάλεσε μια πολύ θερμή συζήτηση μεταξύ των διοικητών των δύο ομάδων, Γκάνθερ Στάινερ και Ζαν Μπράουν, στα πιτς.
Θυμίζουμε ότι ο Νίκο Χούλκενμπεργκ της Renault θα εκκινήσει από το τέλος, λόγω ποινής 10 θέσεων επειδή προκάλεσε το ατύχημα στην εκκίνηση του Βελγικού GP, όπως και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της RBR λόγω αλλαγής εξαρτημάτων της μονάδας ισχύος της Renault.
GP ΙΤΑΛΙΑΣ 2018
ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ
Πηγή: sport24.gr
Ο τελευταίος πρωταθλητής της Ferrari βγήκε νικητής της τριπλής μονομαχίας με τον Σεμπάστιαν Φέτελ και τον Λιούις Χάμιλτον στα τελευταία λεπτά των δοκιμών κατάταξης του 14ου φετινού αγώνα της F1, με διαφορά 161 χιλιοστών του δευτερολέπτου.
Για τον Φέτελ, όπως είπε μέσω της ραδιοεπικοινωνίας, ήταν καίριας σημασίας ότι βρισκόταν στην πίστα μπροστά από τον Φινλανδό, προσφέροντάς του -μέσω του slipstream- το κενό αέρος που βοήθησε τον Κίμι να κινηθεί ελάχιστα ταχύτερα, και να πάρει την πρώτη του πολ ποζίσιον μετά το περσινό GP του Μονακό.
Στον δεύτερο και τελευταίο τους γύρο βελτίωσαν του χρόνους τους τόσο ο Φέτελ όσο και ο Χάμιλτον, κι ενώ ο Ράικονεν έκανε το ίδιο οι δύο διεκδικητές του τίτλου τελικά χωρίστηκαν από 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
«Ήταν μόνο η μισή δουλειά, που κάναμε», είπε στο τέλος ο Ράικονεν, που έγινε ο μεγαλύτερος σε ηλικία κάτοχος της πολ ποζίσιον μετά τον Νάιτζελ Μάνσελ το 1994! «Δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερο μέρος για να ξεκινούμε από την πολ ποζίσιον, εμπρός στους τιφόζι. Ελπίζω ότι αύριο θα είναι εξίσου καλά όσο σήμερα», κατέληξε.
Ο Βάλτερι Μπότας μπήκε στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης αλλά δεν ήταν στο ρυθμό του Χάμιλτον, καθώς έμεινε τράμισι δέκατα μακριά του, ενώ μετά από αυτούς ακολούθησε το χάος: ο Μαξ Φερστάπεν και ο Ρομέν Γκροζάν, της RBR και της Haas αντίστοιχα, πήραν την τρίτη σειρά εκκίνησης με διαφορά 1,5 και 1,8 δευτερολέπτου αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, πέραν των Ferrari και Mercedes, τα υπόλοιπα έξι μονοθέσια που έκλεισαν την πρώτη δεκάδα ήταν από έξι διαφορετικές ομάδες! Καθώς και ότι η Williams μπήκε για πρώτη φορά στη δεκάδα φέτος, με έναν εξαιρετικό Λανς Στρολ.
Επίσης, από μια θέση στη δεκάδα απέκλεισαν εαυτούς οι Φερνάντο Αλόνσο και Κέβιν Μάγκνουσεν, οι οποίοι ξεκίνησαν με μια αψιμαχία στο πρώτο σικέιν την τελευταία τους προσπάθεια στο Q2. Το γεγονός κατέστρεψε τον γύρο και των δύο και προκάλεσε μια πολύ θερμή συζήτηση μεταξύ των διοικητών των δύο ομάδων, Γκάνθερ Στάινερ και Ζαν Μπράουν, στα πιτς.
Θυμίζουμε ότι ο Νίκο Χούλκενμπεργκ της Renault θα εκκινήσει από το τέλος, λόγω ποινής 10 θέσεων επειδή προκάλεσε το ατύχημα στην εκκίνηση του Βελγικού GP, όπως και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της RBR λόγω αλλαγής εξαρτημάτων της μονάδας ισχύος της Renault.
GP ΙΤΑΛΙΑΣ 2018
ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ
Πηγή: sport24.gr