Χτυπούσαν καμπανάκι κινδύνου οι κάτοικοι στην Καλλιθέα πριν το θανατηφόρο

Εδώ και πολύ καιρό ήταν γνωστό το πρόβλημα με την περιοχή στην Καλλιθέα που συνέβη το μοιραίο τροχαίο δυστύχημα το βράδυ της Πέμπτης, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο 62χρονος Σωκράτης Χριστοδούλου, ο οποίος παρασύρθηκε από διερχόμενο όχημα ενώ περπατούσε.
 
Όπως ανέφεραν στον REPORTER κάτοικοι της περιοχής, σε δύο εγκάρσιους δρόμους (Ιδαλίου, που έγινε το δυστύχημα, και Ερμού), επικρατούν επικίνδυνες συνθήκες, καθώς αφενός δεν υπάρχει επαρκής φωτισμός και αφετέρου δεν υπάρχουν πεζοδρόμια, ενώ τα χόρτα είναι πολύ ψηλά για να περπατήσει κανείς στα παρακείμενα χωράφια, με αποτέλεσμα να αποτελούν κίνδυνο για όποιον διέρχεται πεζός.  
 
Πριν να σημειωθεί, μάλιστα, η τραγωδία που στέρησε τη ζωή σε συνάνθρωπό μας, στη συγκεκριμένη περιοχή είχαν σκοτωθεί πάνω από είκοσι ζώα από διερχόμενα οχήματα μέσα σε μερικούς μήνες, είτε επειδή δεν ήταν ορατά λόγω σκοτεινιάς είτε επειδή οι οδηγοί ανέπτυσσαν υψηλές ταχύτητες. Πρόσφατα, μάλιστα, αυτοκίνητο προσέκρουσε σε τοίχο σπιτιού, ενώ κάποια σπίτια επιλέγουν να αφήνουν τα φώτα τους ανοιχτά κατά τη διάρκεια της νύχτας, έτσι ώστε να υπάρχει υποτυπώδης φωτισμός.
 
Σημειώνεται ότι η Αστυνομία ήδη διερευνά τον χαμηλό φωτισμό, την απουσία πεζοδρομίου και την πιθανότητα αυξημένης ταχύτητας ως παράγοντες που πιθανόν συνέβαλαν στο συγκεκριμένο τροχαίο. Πρόκειται για τρία στοιχεία που επισημαίνονται εδώ και πολύ καιρό από τους κατοίκους της περιοχής, χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερη ανταπόκριση, όπως καταγγέλλουν.
 
Πριν πολύ καιρό, μάλιστα, υπήρξε, πέραν των τηλεφωνημάτων προς τον Δήμο, και ανταλλαγή επιστολών με τα Δημόσια Έργα, με αφορμή τον θάνατο τόσων πολλών ζώων, χωρίς να υπάρξει ουσιαστική αλλαγή στις συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή. Στην επιστολή θιγόταν το ζήτημα της ελλιπούς σήμανσης και της έλλειψης κυρτωμάτων.
 
Τον Δεκέμβριο του 2018, ο πολίτης που έστειλε την επιστολή ενημερώθηκε από λειτουργό του Τμήματος Δημοσίων Έργων ότι το ζήτημα θα τεθεί σε αρμόδια επιτροπή και θα κληθεί να παραστεί και εκπρόσωπος του Δήμου Ιδαλίου.
 
Ακολούθως, τον Μάρτιο του 2019, ενημερώθηκε ότι τον Φεβρουάριο συνεδρίασε η Τεχνική Επιτροπή του Κεντρικού Φορέα για την Επίλυση Κυκλοφοριακών Προβλημάτων, η οποία «δεν έκρινε δικαιολογημένη την κατασκευή επιπρόσθετων κυρτωμάτων οδοστρώματος στην οδό Ερμού στο Ιδάλιο, γιατί τα  υφιστάμενα κυρτώματα οδοστρώματος παρέχουν ικανοποιητικά επίπεδα οδικής ασφάλειας». Προστίθεται, ωστόσο, ότι εισηγήθηκε όπως ο Δήμος Ιδαλίου αναβαθμίσει την σήμανση/σηματοδότηση εκατέρωθεν της συμβολής των οδών Ερμού/Αισώπου, όπως πχ εγκάρσιες κίτρινες με όριο 50 χ.α.ω., καθώς και τοποθέτηση πινακίδων ορίου ταχύτητας 50 χ.α.ω. Όπως αναφέρουν οι κάτοικοι της περιοχής, τοποθετήθηκε φωτισμός σε μικρό σημείο του δρόμου, όπου υπήρχε πεζοδρόμιο, αλλά όχι παντού.
 
Τα προβλήματα παραμένουν και, δυστυχώς, πλέον τίθενται στο μικροσκόπιο της Αστυνομίας, λόγω της απώλειας μιας ανθρώπινης ζωής…
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: 

Δειτε Επισης

Έκλεισε και Κατελάρη η Ανόρθωση-Η διάρκεια του συμβολαίου του
Στους 400 οι εθελοντές του FIBA EuroBasket 2025 στην Κύπρο
Οι δέκα ομάδες που εξασφάλισαν θέση στα τελικά του Μουντιάλ 2026
Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ αποκτά τον τίτλο του «Σερ» από τον βασιλιά Κάρολο
Εμπλέκουν Κούσιο για την προεδρία της ΚΟΠ-Ασταμάτητη η ονοματολογία για το διάδοχο του Γιώργου Κούμα
Δίνει συνέχεια στην κόντρα ο Αταμάν-«Aν βρίσουν πάλι την Τουρκία, θα το ξανακάνω»
Μια ανάσα από Μίσιτς η Φενέρ
Έκλεισε η μεταγραφή Ντ' Αλμέιδα-Σφίγγα για Μπράουν και Σιήκκη ο Φανούριος
«Πότε θα κατεδαφιστεί το οικτρό κτίριο στην είσοδο της Λευκωσίας;»
Δυνατό τεστ για την Εθνική-Κοντράρεται με τη Βουλγαρία στο «Hristo Botev»