«Ανακοίνωσε την απόφαση για εγκατάσταση κλιματιστικών στα σχολεία το Υπ. Παιδείας»

Ολοκληρώθηκε η σύσκεψη στο Υπουργείο Παιδείας, κατά την οποία συζήτησαν το κρίσιμο ζήτημα των κλιματιστικών στα σχολεία. Όπως αναφέρουν οι δάσκαλοι, αποφασίστηκε η εγκατάσταση των κλιματιστικών στα δημόσια σχολεία.
 
Σε ανάρτησή του, ο γενικός γραμματέας της ΠΟΕΔ, Χάρης Χαραλάμπους αναφέρει πως στη σημερινή σύσκεψη για τα κλιματιστικά, το Υπουργείο Παιδείας τους ανακοίνωσε την επίσημη απόφαση για εγκατάστασή τους, στα δημόσια σχολεία και σύντομα αναμένεται να ανακοινωθεί προκαταρτική μελέτη-πρόταση από το Υπουργείο.
 
«Στόχος όπως μας δηλώθηκε από το ΥΠΠΑΝ, είναι να αρχίσει η σταδιακή εγκατάσταση κλιματιστικών στα σχολεία που θα είναι έτοιμα το συντομότερο. Η έντονη επιμονή μας για το θέμα εδώ και χρόνια, άρχισε να φέρνει αποτέλεσμα. Αν δεν υπήρχε αυτή η έντονη προβολή του θέματος τα τελευταία χρόνια και οι συνεχείς μας διαμαρτυρίες, θεωρώ πως δεν θα φτάναμε στη σημερινή θετική απόφαση».
 
Ο κ. Χαραλάμπους τόνισε πως η διαχρονική άρνηση για εγκατάσταση κλιματιστικών στα σχολεία από την Πολιτεία με διάφορες προφάσεις, μετατρέπεται σήμερα σε απόφαση εγκατάστασης κλιματιστικών. «Εκ των πραγμάτων όπως διαφάνηκε στη σύσκεψη, είναι πιο εύκολο και εφικτό να αρχίσει η εγκατάσταση από μικρότερες σχολικές μονάδες».

Δειτε Επισης

Ο Ολυμπιακός πληρώνει το buy-out για Γουόρντ και τον παίρνει στην Αθήνα
Συλλυπητήριο μήνυμα ΑΠΟΕΛ στον ΥΠΕΣ για το θάνατο του πατέρα του-«Εξέχουσα ιατρική προσωπικότητα»
«O ΠΑΟΚ πίεσε πολύ για τον Ντούντα»
Αυτό είναι το χρυσό συμβόλαιο του Τι Τζέι Σορτς με τον Παναθηναϊκό
Ανέλυσαν το πλάνο τους οι Βραζιλιάνοι επενδυτές-«Θα γίνουν πέντε μετεγγραφές για να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα»
Το μεταγραφικό πλάνο του Απόλλωνα μετά τη βόμβα με Γκάρι Ροντρίγκες-«Έγινε οικονομική υπέρβαση»
Έδεσε με νέο συμβόλαιο τον Λιούις-Σκέλι η Άρσεναλ
Θέλει δεύτερο Χάμπο για τον άξονα η Ντιναμό Βουκουρεστίου
Πόσους θα χωράει και πόσοι θα μπορέσουν να δουν το πρώτο παιχνίδι της Μπαρτσελόνα
Η Φενέρ διέλυσε την Μπεσίκτας κι έκανε το triple-crown