Νέα σημαντική κίνηση του ΠΑΟΚ για «άνοιγμα» στην Ιαπωνία

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Ganassa, η οποία θα αναλάβει την ψηφιακή προώθηση της στην αγορά της Ιαπωνίας και της Ασίας γενικότερα, με το ενδιαφέρον μετά την απόκτηση του Σίντζι Καγκάβα εκεί, να έχει «εκτοξευθεί».

Μετά την ανακοίνωση της γνωστής ψηφιακής πλατφόρμας «DAZN» για τη μετάδοση των αγώνων του ΠΑΟΚ στο ελληνικό πρωτάθλημα, καθώς και τη δημιουργία λογαριασμού στο Twitter, αμιγώς στα ιαπωνικά, οι Θεσσαλονικείς, έκαναν γνωστή την επόμενη κίνηση τους, που έχει άμεση σχέση με την άφιξη του Σίντζι Καγκάβα στην ομάδα. 

Η σχετική ανακοίνωση του ΠΑΟΚ, αναφέρει:

«Η ψηφιακή ανάπτυξη του ΠΑΟΚ συνεχίζεται με τη σύναψη μιας στρατηγικής συμφωνίας για τη διείσδυση του συλλόγου στην αγορά της Ιαπωνίας. Επίσημος συνεργάτης του Δικεφάλου σ’ αυτό το άνοιγμα θα είναι η Ganassa.

Η μεταγραφή του Σίντζι Καγκάβα , ενός εκ των κορυφαίων αθλητών που έχει αναδείξει η Ιαπωνία ανεξαρτήτως σπορ, δημιούργησε προοπτικές, αλλά κι ανάγκες για την καλύτερη εκπροσώπηση του συλλόγου σε μια νέα αγορά που από την πρώτη στιγμή που ο Καγκάβα ντύθηκε στ’ ασπρόμαυρα έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τον ΠΑΟΚ.

Στο πλαίσιο της γενικότερης ανάπτυξης του ΠΑΟΚ και της ψηφιακής του κοινότητας, λοιπόν, ο σύλλογος συμφώνησε με την Ganassa, η οποία αναλαμβάνει τη διαχείριση της εικόνας του συλλόγου στην Ιαπωνία μέσα από μια σειρά δράσεων.

Η αρχή έγινε με τη δημιουργία του επίσημου λογαριασμού Twitter του ΠΑΟΚ στα Ιαπωνικά.

Το Twitter, άλλωστε, αποτελεί ίσως το δημοφιλέστερο μέσο στη χώρα κι ο ΠΑΟΚ θα μπορεί να ενημερώνει το κοινό τόσο για τα νέα της ομάδας όσο και για την πορεία του Καγκάβα στην ομάδα, έτσι ώστε να μεγαλώσει το ψηφιακό του community και να κάνει πιο γνωστό το brand του ΠΑΟΚ στην Ασία.

Ο λογαριασμός @PAOK_FC_JP θα φιλοξενεί πρωτότυπο περιεχόμενο με στόχευση την αγορά και την κουλτούρα της Ιαπωνίας, ενώ στο επόμενο διάστημα, ο ΠΑΟΚ θα έχει και το δικό του eshop στα ιαπωνικά και τα νέα της ομάδας θα δημοσιεύονται απευθείας στο Yahoo Japan.

H Ganassa είναι ένα γραφείο digital management & content creation με εξειδίκευση στην αγορά της Ασίας και στο πελατολόγιό της συμπεριλαμβάνονται σύλλογοι όπως οι Γιουβέντους, Τσέλσι, Ρόμα, Ντόρτμουντ, Νάπολι κι οργανισμοί όπως η UEFA, η FIFA και η La Liga».

Πηγή: sdna.gr

Δειτε Επισης

Η ΑΕΚ ενδιαφέρεται για τον Σλάβεν Μπίλιτς, γράφουν στην Κροατία
Βαθμολογία UEFA: Οι συντριβές των Σάλτσμπουργκ και Γιουνγκ Μπόις στο Champions League, ευνόησαν την Ελλάδα
Το απόλυτο μηδέν των ακραίων επιθετικών του Άρη και τα σουτ του Λορέν Μορόν
Συμπλήρωσε κάρτες ο Τσέριν του Παναθηναϊκού-Σε ποια παιχνίδια μπορεί να εκτίσει
Θρίαμβος ΟΣΦΠ έναντι ΑΕΚ, νίκη και πρωτιά για ΠΑΟΚ στην ελληνική Super League
Εθνική Ελλάδος: Με Σκωτία στα Play Off του Nations League
Ολυμπιακός-ΑΕΚ: Η κορυφή τους περιμένει!
Super League: Το Athens Kallithea-Πανσερραϊκός ανοίγει την αυλαία της 12ης αγωνιστικής
Ολυμπιακός: Η Σάρλοτ δεν πληρώνει τη ρήτρα του Μπιελ σύμφωνα με τους Αμερικανούς
Στο Ελλάδα-Αγγλία η τρίτη μεγαλύτερη προσέλευση στα ματς του Nations League το Νοέμβριο