Γιατί ο Ράσελ «βλέπει» τη Mercedes ισχυρή και στο GP του Κατάρ

Η αισιοδοξία του Βρετανού πηγάζουν από το γεγονός ότι η πίστα του Λοσάιλ έχει αρκετές παρατεταμένες στροφές μέσης και υψηλής ταχύτητας, καθώς και ότι η άσφαλτός της είναι ιδιαίτερα ομαλή και ήπια - και δεν πάνε πολλές μέρες από τη δήλωση του Τότο Βολφ ότι η Mercedes W15 λατρεύει τις συνθήκες ελλιπούς πρόσφυσης.

“Πιστεύω πως έχουμε μια καλή ευκαιρία στο Κατάρ, για να είμαι ειλικρινής” είπε ο Ράσελ ενόψει του κυριακάτικου 23ου φετινού αγώνα της F1, προτελευταίου της σεζόν πριν το φινάλε του Άμπου Ντάμπι στις 8 Δεκεμβρίου.

“Ξεκινώντας αυτή την τριάδα αγώνων είχα εξ αρχής θέσει το βλέμμα μου στο Κατάρ - μέχρι του σημείου που ήθελα να βγάλουμε τον φρέσκο κινητήρα και να βάλουμε έναν παλιότερο για το Βέγκας, ώστε να κρατήσω τον πρώτο για το Κατάρ. Τώρα βέβαια είμαι κάπως χαρούμενος που δεν το κάναμε αυτό”, πρόσθεσε ο Άγγλος.

m473779

Έπειτα από μια αναλαμπή το καλοκαίρι, από την Αυστρία μέχρι και το Βέλγιο που κέρδισε 3 νίκες, η Mercedes από το Φθινόπωρο γκρεμίστηκε ξανά από τις μάχες κορυφής της F1 με νέα, και πολύ περίπλοκα, προβλήματα της W15.

Όμως στο Λας Βέγκας επανήλθε, και με τη βοήθεια των πολύ χαμηλών θερμοκρασιών (για τα δεδομένα του σπορ) η ομάδα του Μπράκλεϊ κυριάρχησε ολοκληρωτικά, πετυχαίνοντας στον αγώνα το 1-2 παρότι ο Λιούις Χάμιλτον εκκίνησε από την 10η θέση.

Το σιρκουί του Λας Βέγκας έχει εξίσου ομαλή και ήπια επιφάνεια όπως η πίστα του Κατάρ, και αυτός είναι ένας από τους λόγους της αισιοδοξίας του Ράσελ.

Πάντως, ο Βρετανός δεν είναι απόλυτος σίγουρος για τους ακριβείς λόγους της κυριαρχίας της Mercedes W15 το προηγούμενο Σαββατοκύριακο: “Ήταν αληθινή έκπληξη η ταχύτητά μας που μας εξασφάλισε την πολ ποζίσιον, ενώ τον αγώνα τον κερδίσαμε από το πρώτο stint [με το πρώτο σετ ελαστικών].

Για να είμαι ειλικρινής, το πρώτο stint ήταν εξαιρετικό. Και ήξερα από εκείνο το σημείο και μετά πως ο μόνος τρόπος να χάναμε τον αγώνα ήταν αν είχα υπερβολικό graining [φθορά της επιφάνειας του ελαστικού από ολισθήσεις στην άσφαλτο] και τα κατέστρεφα.

m471824

Δεν είναι μυστικό ότι πασχίζουμε στα σιρκουί που έχουν πολλά ανώμαλα σημεία στην άσφαλτο, που μας αναγκάζει να ανεβάζουμε το ύψος [του δαπέδου] του αυτοκινήτου από το έδαφος και να κάνουμε την ανάρτηση πολύ πιο μαλακή. Αυτό μας βάζει σε ένα ‘παράθυρο’ που δεν μας αφήνει καθόλου άντωση.

Και δεν είναι ότι ξαφνικά ξεχάσαμε πώς να στήνουμε το αυτοκίνητο. Είναι ότι απλώς συγκεκριμένες πίστες μας αναγκάζουν να βάζουμε το αυτοκίνητο σε ένα ‘παράθυρο’ ρυθμίσεων που δεν του αρέσουν και πολύ.

Και σε πίστες σαν αυτή (σ.σ.: του Λας Βέγκας) που είναι σχετικά ομαλές, μπορούμε να ρυθμίσουμε το αυτοκίνητο αρκετά χαμηλά, να κάνουμε την ανάρτηση αρκετά σκληρή, και έτσι να ‘πετάμε’”, εξήγησε ο Ράσελ.

Πηγή: sport24.gr

Δειτε Επισης

«Ποιος ξέρει τι μπορεί να συμβεί, θα δούμε μετά το τέλος της σεζόν»
Γιατί ο Ράσελ «βλέπει» τη Mercedes ισχυρή και στο GP του Κατάρ
Ο Σπανούλης και οι πιθανότητες για την κατάκτηση της Euroleague
Δύσκολη αποστολή στο Βελιγράδι κόντρα στην Παρτίζαν για τον ελλιπή Ολυμπιακό
Οι Χοκς «προσγείωσαν» τους Καβαλίερς, πρώτη ήττα φέτος στο Κλίβελαντ
Οι Νάγκετς υπέταξαν τους Τζαζ στη Γιούτα με ασταμάτητο Γιόκιτς
Οι Λέικερς κυριάρχησαν στο Σαν Αντόνιο απέναντι στους Σπερς με triple-double του ΛεΜπρόν
Οι Θάντερ πήραν το θρίλερ με τους Γουόριορς και απέδρασαν από το Γκόλντεν Στέιτ
Αντίο στην Ευρώπη με βαριά ήττα από την Λευχάρτι Τσμούτοβ για την ΑΕΛ
Με ελικόπτερο έφτασε ο Σπανούλης στο Μονακό για να αναλάβει