Μαρσάρουν οι μηχανές, αρχίζει το νέο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1

Η μεγάλη αναμονή έφτασε στο τέλος της για όλους μας! Ξεκινάει η 75η σεζόν του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1. Και σε ένα θέατρο, μάλιστα, το οποίο έχει μεγάλη παράδοση στην φιλοξενία πρώτων αγώνων!

Στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης οι 10 ομάδες και οι 20 οδηγοί τους θα αγωνιστούν για πρώτη φορά φέτος στο 100% των δυνατοτήτων τους. Χωρίς παιχνίδια στρατηγικής και χωρίς να κρύβουν επιδόσεις. Η επικαιρότητα είναι ήδη έντονη πριν την έναρξη του τριημέρου στο οποίο αναμένουμε και έντονες βροχοπτώσεις που ίσως ανατρέψουν τα προγνωστικά!

250313122728_Pia-Mel24

Από τη μία έχουμε την επέκταση συμβολαίου που έκανε ο Πιάστρι με την McLaren. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, ο Αυστραλός θα κερδίζει περί τα 20 εκατομμύρια ευρώ ανά έτος έως το 2028. Αυτό τον βάζει στην ίδια κατηγορία με τον teammate του, Λάντο Νόρις. Όλα δείχνουν ότι η McLaren ξεκινάει την σεζόν χωρίς να δίνει προτεραιότητα σε κάποιον από τους οδηγούς της.

240324072422_SaiLec-Mel24

Από την άλλη έχουμε το ερώτημα του κατά πόσον η Ferrari έκρυβε το πραγματικό της δυναμικό στις χειμερινές δοκιμές. Ο Νόρις πιστεύει ότι η Scuderia θα είναι πολύ πιο ανταγωνιστική στην Μελβούρνη από ότι θα περίμεναν οι περισσότεροι.

250313122803_Ver-Mel24

Όσο για την Red Bull, η αυστριακή ομάδα έχει ανακινήσει ξανά το θέμα του mini-DRS. Σύμφωνα με την ομάδα του Κρίστιαν Χόρνερ, οι McLaren και Ferrari χρησιμοποίησαν το τρικ στο Μπαχρέιν. Υπενθυμίζουμε ότι οι έλεγχοι για τις πίσω πτέρυγες θα είναι πιο αυστηροί από τη Μελβούρνη ήδη. Ακόμη κι έτσι, πάντως, ο Φερστάπεν δηλώνει ότι οι ελπίδες νίκης στο Άλμπερτ Παρκ δεν είναι πολλές.

241025223259_Rus-FP1-Mex24

Και φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε και την Mercedes. Η γερμανική ομάδα ίσως εκπλήξει ευχάριστα τους φίλους της στην Αυστραλία.

Σιρκουί-Ελαστικά

Το 5,278 χιλιομέτρων σιρκουί του Άλμπερτ Παρκ αποτελείται από δημόσιους δρόμους περιμετρικά της ομώνυμης λίμνης. Αντικατέστησε την περίφημη πίστα της Αδελαΐδας το 1996 ως τόπος διεξαγωγής του Αυστραλιανού Grand Prix φιλοξενώντας το έκτοτε ανελλιπώς.

250313123225_F1-Pirelli-GP-Aus-2025

Η πίστα μετά τις αλλαγές του 2022 στη διαδρομή της έχει γίνει αρκετά πιο γρήγορη από ότι στο παρελθόν. Τα set-up θα προσανατολίζονται περισσότερο προς την παραγωγή χαμηλού φορτίου κάθετης δύναμης. Οι ζώνες DRS στην Μελβούρνη είναι τέσσερις.

250313123242_F1-Pirelli-GP-Aus-2025-preview

Η Pirelli φέρνει τις C3, C4 και C5 γόμες ως σκληρή, μέση και μαλακή αντίστοιχα. Η άσφαλτος είναι αρκετά λεία και η φθορά των ελαστικών μικρή. Παρά ταύτα οι περισσότεροι οδηγοί πέρσι είχαν βγάλει τον αγώνα με δύο στάσεις. Οι C3 και C4 γόμες θα είναι οι κρίσιμες για τον αγώνα της Κυριακής. Η μεγαλύτερη πρόκληση για τα ελαστικά στην Μελβούρνη είναι η αντιμετώπιση του graining.

To 2022 στο GP είχε κυριαρχήσει ο Λεκλέρ με την Ferrari ενώ το 2023 Φερστάπεν θριάμβευσε σε έναν επεισοδιακό αγώνα. Τέλος, στον περσινό αγώνα ήταν ο Σάινθ που είχε φέρει την Ferrari του πρώτη στον τερματισμό, μπροστά από εκείνη του τότε teammate του, Σαρλ Λεκλέρ. Η καρό σημαία πέφτει έπειτα από 58 γύρους.

Παρασκευή 14/03

03:30: FP1

07:00: FP2

Σάββατο 15/03

03:30: FP3

07:00: Κατατακτήριες δοκιμές

Κυριακή 16/03

06:00: Αγώνας

Πηγή: newsauto.gr

Δειτε Επισης

Πάνω από 700 αθλητές θα φιλοξενήσει η Λεμεσός στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Σάμπο
Μαρσάρουν οι μηχανές, αρχίζει το νέο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1
O Στεφ Κάρι έγραψε ξανά ιστορία στην τρίποντη καταιγίδα των Γουόριορς
Η βαθμολογία της Euroleague πριν το ντέρμπι αιωνίων για την 29η αγωνιστική
Διέλυσαν τους Λέικερς οι Μπακς-Ούτε η 45άρα του Ντόντσιτς στάθηκε ικανή να σταματήσει τον Γιάννη
Τέταρτος σερί προημιτελικός στην Καλιφόρνια για Αλκαράθ
Αποκάλυψη Ναδάλ για την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων: «Έμαθα δέκα λεπτά πριν ότι θα κρατήσω τη δάδα»
Οι οδηγοί που κέρδισαν στο ντεμπούτο τους με τη Ferrari
Το συμβόλαιο 1+1 στον Γουίλιαμς-Γκος, οι απολαβές και το μεγάλο ενδιαφέρον από τη Euroleague
ΒΙΝΤΕΟ: Tο... τετράποντο της χρονιάς του Χαλιμπέρτον πάνω από τον Γιάννη σκότωσε το Μιλγουόκι