O Νόρις μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον Λεκλέρ στις ελεύθερες δοκιμές της Κίνας

Σε αρκετά θερμές συνθήκες, αλλά με πολύ ισχυρό άνεμο, το 2ο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1 ξεκίνησε στην πίστα της Σαγκάης με τις ομάδες να έχουν μόνο μία ώρα ελεύθερων δοκιμών για να ρυθμίσουν τα μονοθέσιά τους (ειδικά στη νέα άσφαλτο της πίστας) – δεδομένου ότι στην Κίνα θα διεξαχθεί ο πρώτος από τους 6 φετινούς αγώνες Sprint.

Στο τέλος των δοκιμών αυτών, κατά συνέπεια, οι ομάδες έκαναν προσομοίωση ενός γρήγορου γύρου με τα μαλακά ελαστικά (C4, εδώ) και χαμηλό φορτίο καυσίμου, προκειμένου να προετοιμαστούν για τις δοκιμές κατάταξης του Sprint που ξεκινούν σε λίγη ώρα (21/3, 09:30).

Οι οδηγοί των McLaren και Ferrari έκαναν από δύο γρήγορους γύρους, στην προσομοίωση αυτή, μέχρι τη στιγμή που έπεσε η καρό σημαία. Με αρκετή βιασύνη, μάλιστα, καθώς απέμεναν μόλις 7,5 λεπτά μετά την κόκκινη σημαία και τη διακοπή λόγω του μηχανικού προβλήματος που παρουσίασε η Alpine A525 του Τζακ Ντούχαν, μένοντας ακινητοποιημένη στην άκρη της πίστας.

Στην προσομοίωση αυτή αρχικά ταχύτερος ήταν ο Λεκλέρ, με τον Νόρις και τον Χάμιλτον να ακολουθούν στις δύο επόμενες θέσεις, μέσα στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου – καθώς ο Ράσελ είχε μια μικροέξοδο στη στροφή 2.

Όμως στη δεύτερη διαδοχική προσπάθεια ο Βρετανός της McLaren βρήκε πολλή περισσότερη ταχύτητα, ειδικά στη στροφή 8, και ανέβασε ραγδαία το ρυθμό του για να ρίξει τον ταχύτερο γύρο στο στο 1:31.504.

AP25080160940428-full

Παρότι και ο Λεκλέρ βελτίωσε το χρόνο του, η διαφορά που χώρισε στο τέλος τον Νόρις από τον Μονεγάσκο της Ferrari ήταν 0,454’’. Ο Πιάστρι έμεινε εξήμισι δέκατα πίσω από τον Νόρις, στην 3η θέση, εξαιτίας της μικροεξόδου που είχε στην τελευταία στροφή.

Ο Λιούις Χάμιλτον με την έτερη Ferrari ακολούθησε 4ος, δυόμισι δέκατα πίσω από τον Λεκλέρ, ενώ ο Μαξ Φερστάπεν περιορίστηκε στην 16η θέση διότι δεν συμπλήρωσε τον γρήγορο γύρο του με τη μαλακή γόμα στα τελειώματα της διαδικασίας.

Νωρίτερα, στις συστοιχίες γύρων με τη μαλακή γόμα στην κορυφή των χρόνων ανέβηκε ο Τζορτζ Ράσελ με τη Mercedes W15, αφού πρώτα εναλλάχθηκε στην πρωτοπορία με τους οδηγούς της McLaren και με τον Χάμιλτον.

Όμως σε εκείνο το χρονικό σημείο, και με τη μέση γόμα, η Ferrari φάνηκε να έχει κάποιους μπελάδες. Ο Χάμιλτον γύρισε στο γκαράζ για να αλλάξει τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, ο Λεκλέρ έμεινε 3 δέκατα πίσω από τον Ράσελ και έπειτα είχε έξοδο και τετ-α-κε, ενώ ο Λιούις επιστρέφοντας ξανά στο γκαράζ της Ferrari ανοίχτηκε έξω από το διάδρομο της εισόδου των πιτς.

Πολλοί άλλοι οδηγοί αντιμετώπισαν προβλήματα: ο Άλεξ Άλμπον βγήκε με αρκετή ταχύτητα στην αμμοπαγίδα, ο Φερστάπν είχε ένα επίσης βίαιο γλίστρημα της Red Bull και ο Λίαμ Λόσον επίσης μια αγχωτική στιγμή, ενώ ο Κάρλος Σάινθ αντιμετώπισε προβλήματα αναπηδήσεων και υπερστροφής – και όλοι προβλήματα με τον ισχυρό άνεμο που διατάρασσε την αεροδυναμική ισορροπία των μονοθεσίων.

Πηγή: sport24.gr

Δειτε Επισης

EuroBasket Γυναικών 2025: Η ώρα για την στέψη σε ένα... remake του προηγούμενου τελικού
«Δεν ήθελα να κερδίσω απλά, ήθελα να τους διαλύσω, να τους ρίξω 40 πόντους»
Ο Μίλτος Τεντόγλου έκανε κορυφαία επίδοση φέτος στον κόσμο χωρίς καν να πατήσει στη βαλβίδα
Άπιαστος στην Αυστρία και pole position για τον απίθανο Νόρις-Έκλεψαν την παράσταση Μπορτολέτο και Λόσον
Η απάντηση του Τζόκοβιτς για το ενδεχόμενο μετακόμισής του στην Ελλάδα
Στην κορυφή της Ευρώπης η Δαμασιώτη με νέο πανελλήνιο ρεκόρ
Τζούντο: Στην 7η θέση της Ευρώπης ο Στέφανος Λαζαρίδης στα -73kg
Wimbledon: Δύσκολη κλήρωση για την Σάκκαρη-Πρεμιέρα με την Μπλίνκοβα, ακολουθεί η Ριμπάκινα
Ποιος είναι ο νέος 24χρονος ιδιοκτήτης του Άρη-Η φιλία με τον Αντετοκούνμπο και το όνειρο για ομάδα στο ΝΒΑ
Ιστορική αλλαγή στην ΚΑΕ Άρη-Οριστικό το deal με τον επενδυτικό οργανισμό του Richard Hsiao