H Ferrari δεν ελπίζει σε θαύματα στην Ισπανία
15:39 - 29 Μαΐου 2025

Η Ferrari αντιμετωπίζει με σκεπτικισμό τη δυνατότητα διατήρησης της ανταγωνιστικής της απόδοσης από το Grand Prix Μονακό στο επερχόμενο Grand Prix της Ισπανίας. Οι ιδιαιτερότητες της πίστας της Βαρκελώνης ενδέχεται να αναδείξουν τις αδυναμίες του SF-25, κάτι για το οποίο ανησυχούν στο ιταλικό στρατόπεδο.
Ο Σαρλ Λεκλέρ πήρε ένα φοβερό αποτέλεσμα, για τα δεδομένα του 2025, κατακτώντας τη δεύτερη θέση, γεγονός που τόνωσε το ηθικό της Scuderia. Ωστόσο, ο Μονεγάσκος οδηγός παραμένει επιφυλακτικός για τη συνέχεια της σεζόν:
Settling into Spain 🇪🇸
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) May 28, 2025
Keep up to date with this weekend’s action via our SF App and turning on notifications 📲
Cover art by Francesco Mortarino ➡️ https://t.co/01UclZTbDq pic.twitter.com/n3LUIp24Kg
«Σε μια πίστα όπως το Μονακό, όπου κυριαρχούν οι στροφές χαμηλής ταχύτητας, μπορούμε να εστιάσουμε στην απόδοση χωρίς να κάνουμε συμβιβασμούς στο στήσιμο του μονοθεσίου. Σε άλλες πίστες, όμως, αυτό δεν είναι εφικτό».
Τεχνικές προκλήσεις στη Βαρκελώνη
Η πίστα της Βαρκελώνης χαρακτηρίζεται από στροφές υψηλής ταχύτητας και απαιτεί διαφορετική αεροδυναμική προσέγγιση. Η Ferrari έχει αντιμετωπίσει προβλήματα με ύψος του μονοθεσίου από το έδαφος, κάτι το οποίο επηρεάζει αρνητικά την αεροδυναμική απόδοση της SF-25.
Ο επικεφαλής της ομάδας του Μαρανέλο, Φρεντ Βασέρ, αναγνωρίζει τις προκλήσεις, αλλά παραμένει αισιόδοξος: «Κάθε πίστα έχει τις ιδιαιτερότητές της. Στη Βαρκελώνη, θα έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα της απόδοσής μας και των αναβαθμίσεων που έχουμε εφαρμόσει».
Hidden in plain sight 🔴 pic.twitter.com/M3beOFPE7G
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) May 27, 2025
Δίχως μεγάλες αναβαθμίσεις στην Ισπανία
Η Ferrari συνεχίζει να εργάζεται εντατικά για τη βελτίωση του μονοθεσίου, με στόχο την επίτευξη σταθερής απόδοσης σε διαφορετικές συνθήκες πίστας. Στη Βαρκελώνη δεν θα έχει κάποιο σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων.
Η μόνη αλλαγή στην SF-25 θα είναι στις δύο πτέρυγες. Η ιταλική ομάδα θα παρουσιάσει μία νέα εμπρός αεροτομή, η οποία σχεδιάστηκε για τη νέα τεχνική οδηγία της FIA σχετικά με την ελαστικότητα των πτερύγων. Επιπλέον θα έχει μία νέα πίσω αεροτομή, η οποία θα φέρει στοιχεία από του 2024.
Πηγή: gazzetta.gr