Ευχαριστήριο μήνυμα προς την πόλη του Λος Άντζελες για τη φιλοξενία άφησε η Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου του Ιράν στα αποδυτήρια του SoFi Stadium, μετά την ισοπαλία 0-0 με το Βέλγιο για το Παγκόσμιο Κύπελλο, αποτέλεσμα που διατήρησε ζωντανές τις ελπίδες της για πρόκριση στη φάση των «16».
Το Λος Άντζελες φιλοξένησε τους δύο πρώτους αγώνες του Ιράν στον 7ο όμιλο, με την ομάδα να επιστρέφει κάθε φορά στη βάση της στην Τιχουάνα του Μεξικού μεταξύ των αναμετρήσεων.
Η ιρανική αποστολή έχει εγκατασταθεί στην Τιχουάνα και μετακινείται στις Ηνωμένες Πολιτείες μόνο για τους αγώνες της, λόγω περιορισμών που αφορούν στην παραμονή της στη χώρα, ενώ σε ορισμένα μέλη του τεχνικού και διοικητικού επιτελείου δεν επιτράπηκε η είσοδος στις ΗΠΑ.
Αμερικανοί αξιωματούχοι έχουν δηλώσει ότι οι ρυθμίσεις που αφορούν στις μετακινήσεις της ομάδας θα εξακολουθήσουν να αξιολογούνται, ενώ συνεχίζονται οι συζητήσεις για πιθανή χαλάρωση ορισμένων περιορισμών.
«Από την αρχαία Περσία χιλιάδων ετών έως το σύγχρονο και πολιτισμένο Ιράν του σήμερα, το πνεύμα του Ιράν παραμένει ζωντανό και ακλόνητο», ανέφερε το χειρόγραφο σημείωμα που δημοσιοποίησε η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία του Ιράν.
«Ευχαριστούμε το Λος Άντζελες για τη φιλοξενία. Ήρθαμε στο Λος Άντζελες με υπερηφάνεια, αγωνιστήκαμε με τιμή και φεύγουμε με αξιοπρέπεια», προστίθεται στο μήνυμα.
Η ομάδα ευχαρίστησε επίσης τους Ιρανούς φιλάθλους για τη στήριξή τους στους δύο αγώνες, καταλήγοντας με έκκληση για ειρήνη, σεβασμό και φιλία μεταξύ όλων των λαών.
Ο ομοσπονδιακός προπονητής του Ιράν, Αμίρ Γκαλενοεΐ, έχει επανειλημμένα επικρίνει τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που επιβλήθηκαν στην ομάδα, υποστηρίζοντας ότι αντιμετώπισε δυσκολίες που καμία άλλη συμμετέχουσα χώρα δεν χρειάστηκε να διαχειριστεί.
Το Ιράν, που είχε αναδειχθεί ισόπαλο 2-2 με τη Νέα Ζηλανδία στην πρεμιέρα του στο ίδιο γήπεδο, θα ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις του στη φάση των ομίλων απέναντι στην Αίγυπτο στο Σιάτλ.


