Ένα από τα θέματα που αναλύθηκαν στο σημερινό (24/06) BIG 4 by Betsson είναι και αυτό που ανέκυψε σχετικά με το συμβόλαιο του Τόμας Γουόκαπ και το μέλλον του στον Ολυμπιακό.
Αρχικά αναφέρθηκε η δήλωση που έκανε ο 34χρονος σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Eurohoops πάνω στην ερώτηση εάν θα κλείσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό, με τον διεθνή με την Εθνική Ελλάδας να απαντά: “Δεν μπορώ να το πω αυτό, δεν είναι και σίγουρο. Περνάμε καλά εδώ, αλλά όλα έχουν να κάνουν με τον σεβασμό από την ομάδα. Ένα κλαμπ δείχνει τον σεβασμό του με το πόσο σε πληρώνει και το πόσο σε εκτιμά”.
Στη συνέχεια, τον λόγο πήρε ο Κωνσταντίνος Μελάγιες και στάθηκε στο συμβόλαιο του πλεϊμέικερ των “ερυθρόλευκων”, σημειώνοντας πως:
Ο επόμενος χρόνος είναι ο τελευταίος του Γουόκαπ. Μόνο ο Ολυμπιακός μπορεί να βγει από το συμβόλαιό του (υπάρχει team option και όχι player option), δηλαδή εάν τον πουλήσει ή εάν τον αφήσει ελεύθερο. Κάτι που όμως δεν σκέφτονται στον Ολυμπιακό, καθώς είναι σημαντικό μέλος της ομάδας.
Ο Γουόκαπ είναι να λαμβάνει περίπου 1.000.000 ευρώ για τη σεζόν 2026-27.
Τέλος, συζητήθηκε εάν έχει δίκιο ο Γουόκαπ να ζητάει αύξηση του μισθού του, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο επέλεξε να το επικοινωνήσει.
Πηγή: sport24.gr


