REPORTER NEWSΕπέδωσαν υπόμνημα στον Πρόεδρο οι ωρομίσθιοι εργαζόμενοι της Κυβέρνησης-«Πώς μπορούμε να ζήσουμε με αξιοπρέπεια με €1.000;» (pics)
Εργαζόμενος 40 χρόνια στην Επαρχιακή Διοίκηση είπε ότι, μετά από τόσα χρόνια ο μισθός του δεν βγήκε πάνω από €2.000-Σε εξέλιξη η απεργία
13:22 - 24 Ιουνιου 2026


















