Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου, 2019 | Επικοινωνία
trans gif

Η αιώνια αντιπαλότητα για μια φανέλα

Μάνος Σταραμόπουλος, Μάνος Σταραμόπουλος   01/10/2019 19:57
Η αιώνια αντιπαλότητα για μια φανέλα

Η αιώνια αντιπαλότητα για μια φανέλα

Μάνος Σταραμόπουλος, Μάνος Σταραμόπουλος   01/10/2019 19:57

Η «αιώνια» εμπορική αντιπαλότητα  μεταξύ της Nike και της Adidas συνεχίζεται για τα καλά και πάλι φέτος (όπως είχε συμβεί στην έκδοση 2018/19), από 20 συνδυασμούς χορηγιών (12 έως "υπογραφή" της αμερικανικής πολυεθνικής , με έδρα το Όρεγκον ).

 Συνολικά, υπάρχουν 9 τεχνικές μάρκες που λειτουργούν  σε αυτήν την ανασκόπηση (10 μόνο πριν από ένα χρόνο) για την υποστήριξη των 32  συλλόγων του Champions League.

NIKE: Σε όλους τους γύρους η Nike (8) και με μεγαλύτερο αριθμό ομάδων (12) σε σύγκριση με τις κύριες ανταγωνιστικές μάρκες (Adidas και Puma αντίστοιχα με 8 και 4 συνδυασμούς). Η ορατότητα είναι ιδιαίτερα έντονη στις ομάδες του  "Α" ομίλου  ( Παρί Σεν Ζερμέν  και Γαλατάσαραι) και "Ε" (Σάλτσμπουργκ και Γκένκ). Το "swoosh", το παραδοσιακό σημείο αναφοράς των γραμμών της Nike, είναι επίσης στα μπλουζάκια των  Τότεναμ, Σαχτάρ, Ατλέτικο Μαδρίτης, Μπαρσελόνα,  Ίντερ, Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης, Ρέντ Μπουλ  Λειψίας και Τσέλσι (νικητής, την προηγούμενη σεζόν, στο Europa League).

ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΝΤΕΡΜΠΙ:  Σε ορισμένα παιχνίδια του Champions League θα δούμε "τεχνικές" ή "διαδοχικές" προκλήσεις. Για παράδειγμα, στην ομάδα "Α" μεταξύ της Παρί Σεν Ζερμέν  και της Γαλατασαράι  και της Nike. Στο "Β" είναι η σειρά της  Adidas, με το ζεύγος Μπάγερν- Ολυμπιακός.  Στην ομάδα "E" η αμερικανική εταιρεία  εκπροσωπείται από την Σάλτσμπουργκ  και τη Γκένκ . Το ντέρμπι και οι προκλήσεις διασχίζουν τον Μαρσέλο, 31 ετών, στο κέντρο, με το λογότυπο των Εμιράτων σε τεκμήριο, γιορτάζοντας την κατάκτηση των 2018 Πρωταθλητών μετά από να νικήσει το Λίβερπουλ με 3-1 στον τελικό στο Κίεβο.

Ο ισπανικός σύλλογος έχει κερδίσει 13  Champions League  και στην ομάδα "F": η Inter και η Μπαρσελόνα ντύνονται με  Nike. Η Μπορούσια Ντόρτμουντ και η Σλάβια Πράγας  έχουν επιλέξει τη μάρκα Puma. Η κατάσταση αναπαράγεται στο "G", όπου η Nike είναι ο τεχνικός συνεργάτης της Ζενίτ  και της Λειψίας, ενώ η Μπενφίκα  και η Λιόν  "υπογράφονται" από την Adidas. Ο χώρος και η προβολή του  (για την εκτόξευση στην Ιταλία βασίστηκε στην εμπειρία του Ουμπέρτο Πιερατσιόνι , πρώην διευθύνων σύμβουλος της Adidas) και της  Under Armor: οι πρώτοι χορηγοί των Γερμανών της Λεβερκούζεν , ο δεύτερος οι Ρώσοι της Λοκομοτίβ Μόσχας  θα αντιμετωπίσουν ο ένας τον άλλον στον όμιλο "D".  H Jako (Barmenia)  έχει αναπτυχθεί εκθετικά τα τελευταία χρόνια και εκτός από το Λεβερκούζεν υποστηρίζει τη Στουτγκάρδη (στη Ρωσία, αντί Ρούμπιν Καζάν ) και μια ομάδα "ελάσσονος" υπηκόων, συμπεριλαμβανομένης της Υεμένης, της Συρίας, της Μολδαβίας, το  Ομάν και το Ουζμπεκιστάν.

" ΤΡΕΙΣ ΦΑΝΕΛΕΣ" από τις  Μπάγερν, Ρεάλ και Γιουβέντους

 Η Adidas είναι ηγέτης μόνο στον όμιλο  "Β", υποστηρίζοντας την Μπάγερν Μονάχου  και τον Ολυμπιακό.  Η γερμανική μάρκα, συνολικά, είναι η δεύτερη (με τον αριθμό των αγώνων) με 8 χορηγίες. Εκτός από τη Μπάγερν και τον Ελληνικό σύλλογο , η μάρκα τριών λωρίδων εμφανίζεται στην Ρεάλ Μαδρίτης, τη  Ντιναμό Ζάγκρεμπ, τη Γιουβέντους, τη Μπενφίκα, την Ολυμπίκ  Λυών και τον Άγιαξ. Στο χαμηλότερο βήμα του βάθρου υπάρχει ένα άλλο γερμανικό σπίτι: ο κολοσσός Puma. Το σπίτι του Herzogenaurach φέρει τέσσερις ομάδες σε αυτή την έκδοση του Champions League: Μπορούσια Ντόρτμουντ, Μάντσεστερ Σίτι (πρωταθλήτρια της Αγγλίας), Βαλένθια και Σλάβια Πράγας.

Όπως και το 2018/19, η ιταλική Macron χορηγεί δύο ομάδες (Ερυθρός Αστέρας  και Μπρύζ ), ισοδύναμες με τους Αμερικανούς της New Balance, δεμένες με τους πρωταθλητές της Ευρώπης (Λίβερπουλ)  και την Λίλ . Ακολουθούν τέσσερα εμπορικά σήματα (Kappa, Joma Sport, Jako και Under Armor), το καθένα με επικεφαλής του συλλόγου: η μάρκα "omini", ακόμη και αυτή τη σεζόν, θα προμηθεύσει το τεχνικό υλικό στη Νάπολι, ενώ οι Ισπανοί της Joma την Αταλάντα που πραγματοποιεί  ντεμπούτο (ιστορικό) στο Champions League.

 Στην προηγούμενη έκδοση (2018/19) υπήρχαν επίσης ο Ιταλικός,  Lotto Sport ( χορηγός του Χόφενχαιμ ), οι Αμερικανοί της Capelli Sport και οι Βρετανοί της  Umbro ( που απουσιάζουν ) που είχαν τις  Σάλκε,  Αιντχόφεν και ΤΣΚΑ Μόσχας.

Μάνος Σταραμόπουλος 
Δημοσιογράφος – Αναλυτής διεθνούς ποδοσφαίρου και υποθέσεων
Μέλος επιτροπής ποδοσφαίρου AIPS και Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Στατιστικής IFFHS
Aνταποκριτής: France Football, A Bola, Discoveryfootball. com , Mundo Deportivo

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας