Από την ʼρσεναλ και τη Γιουβέντους στην Ανόρθωση-Οι αλλαγές που έφεραν ξεσηκωμό
06:55 - 01 Αυγούστου 2020
Η αφοσίωση ενός ποδοσφαιρόφιλου στην ομάδα του είναι κάτι που δύσκολα περιγράφεται. Δεν είναι μόνο οι παίκτες που αγωνίζονται, αλλά τα χρώματα και τα σύμβολα του συλλόγου που λογαριάζονται ως «ιερά» από τους οπαδούς.
Οι περισσότερες ομάδες ανά το παγκόσμιο αλλάζουν σε διάστημα μερικών χρόνων τα σήματά τους για εμπορικούς κυρίως λόγους. Σε μια τέτοια κίνηση προχώρησε και η διοίκηση της Ανόρθωσης, προκαλώντας ποικίλες αντιδράσεις από τον κόσμο της.
Για του λόγου το αληθές, μια μερίδα των φίλων της «Κυρίας» αγκάλιασε την απόφαση του συμβουλίου και αγόρασε τις νέες εμφανίσεις, ενισχύοντας οικονομικά την ομάδα.
Από την άλλη, οι οργανωμένοι οπαδοί της Ανόρθωσης αντέδρασαν έντονα και ζήτησαν την άμεση αντικατάσταση του νέου εμβλήματος, λέγοντας ότι «χάθηκε από το λογότυπο το βασικό συστατικό της ιστορίας της ομάδας, δηλαδή το μήνυμα προς όλους για την Ελληνικότητα της Ανόρθωσης».
Η OMADA του REPORTER έψαξε και βρήκε τέσσερις μεγάλους συλλόγους οι οποίοι άλλαξαν τα σήματά τους στο πέρασμα του χρόνου και προκάλεσαν την αντίδραση μεγάλης μερίδας του κόσμου τους.
Άρσεναλ
Οι «κανονιέρηδες» αποφάσισαν ν’ αλλάξουν το λογότυπό τους στο Highbury τον Φεβρουάριο του 2002, σε μια προσπάθεια να ανεβάσουν την εμπορικότητα του συλλόγου.
Άρσεναλ
Οι «κανονιέρηδες» αποφάσισαν ν’ αλλάξουν το λογότυπό τους στο Highbury τον Φεβρουάριο του 2002, σε μια προσπάθεια να ανεβάσουν την εμπορικότητα του συλλόγου.
Παρά το ότι το νέο σήμα περιείχε το παραδοσιακό κανόνι, αυτό ήταν γυρισμένο από την άλλη πλευρά, με αποτέλεσμα να εξοργιστούν οι φίλοι της Άρσεναλ. Ο πρόεδρος της ομάδας, Πίτερ Χιλ Γουντ προσπάθησε να εξηγήσει ότι το νέο έμβλημα διατηρεί το παραδοσιακό πρόσωπο, έχοντας παράλληλα μια μοντέρνα πινελιά.
Αυτό που εκνεύρισε ακόμη περισσότερο τους Λονδρέζους, ήταν το γεγονός ότι η Άρσεναλ δεν συμβουλεύτηκε καθόλου τους οπαδούς της στο ενιάμηνο διάστημα που ετοίμαζε το νέο έμβλημα.
Μάντσεστερ Σίτι
Οι «πολίτες» αποκάλυψαν το νέο τους έμβλημα στην Boxing Day του 2015, πριν από την αναμέτρηση με τη Σάντερλαντ. Μετά από ένα μήνα διαβουλεύσεων με τον κόσμο της, η ομάδα του Μάντσεστερ επέστρεψε σ’ ένα σχέδιο που θυμίζει πολύ εκείνο της δεκαετίας του 1970.
Οι «πολίτες» αποκάλυψαν το νέο τους έμβλημα στην Boxing Day του 2015, πριν από την αναμέτρηση με τη Σάντερλαντ. Μετά από ένα μήνα διαβουλεύσεων με τον κόσμο της, η ομάδα του Μάντσεστερ επέστρεψε σ’ ένα σχέδιο που θυμίζει πολύ εκείνο της δεκαετίας του 1970.
Μετά από διαβουλεύσεις ενός μήνα, το τελικό σχέδιο που παρουσιάστηκε στο κοινό ήταν αρκετά διαφορετικό από εκείνο που συμφωνήθηκε, γεγονός που δεν εκτιμήθηκε από τη μεγαλύτερη μερίδα των οπαδών.
Οι σεΐχηδες επενδυτές βρέθηκαν στο στόχαστρο το επόμενο διάστημα, ωστόσο απέβαλαν την πίεση μετά τις συνεχόμενες επιτυχίες της Μάντσεστερ Σίτι στην Αγγλία.
Ατλέτικο Μαδρίτης
Τον Δεκέμβριο του 2016, οι «κολτσονέρος» προχώρησαν στην ανακοίνωση του νέου εμβλήματός τους. Η ανακοίνωση συμβάδιζε με την παρουσίαση του νέου ονόματος του σταδίου, «Γουάντα Μετροπολιτάνο».
Τον Δεκέμβριο του 2016, οι «κολτσονέρος» προχώρησαν στην ανακοίνωση του νέου εμβλήματός τους. Η ανακοίνωση συμβάδιζε με την παρουσίαση του νέου ονόματος του σταδίου, «Γουάντα Μετροπολιτάνο».
Η ισπανική ομάδα προώθησε το νέο σήμα με τον προπονητή της ομάδας, Ντιέγκο Σιμεόνε και τον αρχηγό Γάμπι να συμμετέχουν στη σχετική καμπάνια.
Παρόλα αυτά, μεγάλη μερίδα κόσμου της Ατλέτικο δεν ήταν υπέρ του νέου λογότυπου, ενώ η μετακόμιση από το ιστορικό «Βιθέντε Καλντερόν» ήταν επίσης κάτι που δεν αποδεχόταν εύκολα ο κόσμος της Ατλέτικο.
Γιουβέντους
Η «Μεγάλη Κυρία» του ιταλικού ποδοσφαίρου είναι ένας από τους πιο μεγάλους συλλόγους που άλλαξαν πρόσφατα το έμβλημά τους. Αποτέλεσμα αυτού, η διοίκηση του συλλόγου να δεχθεί μεγάλη κριτική από μερίδα οπαδών.
Η «Μεγάλη Κυρία» του ιταλικού ποδοσφαίρου είναι ένας από τους πιο μεγάλους συλλόγους που άλλαξαν πρόσφατα το έμβλημά τους. Αποτέλεσμα αυτού, η διοίκηση του συλλόγου να δεχθεί μεγάλη κριτική από μερίδα οπαδών.
Το καινούργιο έμβλημα του συλλόγου έγινε γνωστό τον Ιούλιο του 2017 από τον Αντρέα Ανιέλι και έγινε αφορμή γερού… τρολαρίσματος από οπαδούς σε όλο τον κόσμο.
Παρά τις προσπάθειες των ανθρώπων της Γιουβέντους, το νέο σήμα άργησε να... χωνευθεί από τους «Μπιανκονέρι», ενώ οι χρήστες του Twitter δεν χάνουν ευκαιρία για πείραγμα στο νέο σήμα της ιταλικής ομάδας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε καμία από τις τέσσερις περιπτώσεις που παρουσιάστηκαν δεν έγινε οποιαδήποτε αλλαγή ή κατάργηση του νέου εμβλήματος των ομάδων.