cbn celebrity-logo inbusiness-news-logo LOGO-PNG-108

O Νόρις -με έναν εκθαμβωτικό γύρο- κέρδισε τις δύο Ferrari για την πολ ποζίσιον στο Μεξικό

“Τι γύρος, τι γύρος! Ούτε κι εγώ ξέρω πως έγινε” είπε εκστασιασμένος ο Λάντο Νόρις στο τέλος των δοκιμών κατάταξης του GP Μεξικού, 20ού φετινού αγώνα της Formula 1, μετά από ένα οδηγικό ρεσιτάλ στην πίστα των “Ερμάνος Ροντρίγκεζ” που του χάρισε την πολ ποζίσιον του αυριανού αγώνα (26/10, 22:00).

Ο Βρετανός περίμενε την απειλή από τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull, ή έστω από τον ομόλογό στη McLaren Όσκαρ Πιάστρι, αλλά εντέλει την βρήκε απρόσμενα από τη Ferrari. Ούτε ο ίδιος ο Σαρλ Λεκλέρ πίστευε χθες ότι είχε ελπίδες για την πολ ποζίσιον, αλλά ο Μονεγάσκος έκανε τον ταχύτερο χρόνο στους πρώτους γύρους του Q3.

Ο Νόρις απάντησε στους δεύτερους γύρους με τον άρτιο γύρο που του χάρισε την πολ ποζίσιον, καθώς στο τέλος ο Λεκλέρ δήλωνε την πεποίθησή του ότι το cavallino δεν είχε τίποτα περισσότερο να του δώσει σήμερα απέναντι στη McLaren.

Παράλληλα, με τον 3ο χρόνο του, ο Χάμιλτον επιβεβαίωσε την αποδοτικότητα της δουλειάς της Scuderia μέχρι στιγμής στην Πόλη του Μεξικού, και τη δική του πρόοδο με την κατανόηση και ρύθμιση της SF-25. Και με το ρυθμό αγώνα που εμφάνισε το ιταλικό μονοθέσιο στο Τέξας, και στις ελεύθερες δοκιμές εδώ, μπορεί ο Βρετανός να ελπίζει βάσιμα στο πρώτο του βάθρο με τη Scuderia αύριο.

Η πολ ποζίσιον του Νόρις του είναι πολύτιμη, καθώς οι Φερστάπεν και Πιάστρι -οι αντίπαλοί του για τον φετινό τίτλο- περιορίστηκαν στην 5η και 8η θέση (που για τον Αυστραλό θα γίνει 7η λόγω ποινής που θα εκτίσει ο Κάρλος Σάινθ μπροστά του).

Ο Ολλανδός συνέχισε να πασχίζει (ειδικά στο δεύτερο, γρήγορο τμήμα του σιρκουί), όπως και στο FP3, με τη Red Bull RB21 – και η εξήγηση για αυτό είναι πως είτε δεν δούλεψαν οι αλλαγές που έκανε σήμερα, είτε οι αλλαγές αυτές είναι εστιασμένες για τις απαιτήσεις του αγώνα, προκειμένου να πετύχει τη διαχείριση ελαστικών που χρειάζεται για να έχει βλέψεις νίκης (και δεν είχε στις χθεσινές ελεύθερες δοκιμές). Πάντως, ο πρωταθλητής παραδέχθηκε ότι οι αλλαγές ήταν μεγάλες.

Όσο για τον Πιάστρι, χωρίς να έχει τα μεγάλα προβλήματα του Όστιν, έμεινε και πάλι πολύ μακριά από τον Νόρις και στο τέλος φάνηκε και ο ίδιος να μην μπορεί να εξηγήσει γιατί οι χρόνοι του είναι αργοί ενώ η McLaren MCL39 που δίνει μια “αρκετά αξιοπρεπή αίσθηση”. Πάντως δεν έφταιξε το μικροπρόβλημα στη μονάδα ισχύος του, που εμφανίστηκε στιγμιαία σήμερα.

Ο Πιάστρι κινδύνευσε να αποκλειστεί στο Q2, όπου χρειάστηκε έναν καλό γύρο στο τέλος καθώς ο πρώτος δεν του είχε πάει καλά και τον είχε αφήσει στη 10η θέση – την ώρα που ο Νόρις έγραφε τον πρώτο χρόνο της δεύτερης περιόδου, δύο δέκατα μπροστά από τον Χάμιλτον και τρία από τον Τζορτζ Ράσελ. Ο Πιάστρι τελικά πέρασε στο Q3 με τον έβδομο χρόνο, μόλις 0,079 δευτ. μπροστά από τον Γιούκι Τσουνόντα που έμεινε εκτός (11ος).

Στο Q1, η πίστα βελτιωνόταν συνεχώς και οι οδηγοί προσπαθούσαν να χωρέσουν δύο γρήγορους γύρους στο ίδιο σετ ελαστικών. Ο ρούκι της Racing Bulls, Ισάκ Χάτζαρ, έκανε στο τέλος την έκπληξη με τον πρώτο χρόνο μπροστά από τους Χάμιλτον, Ράσελ και Νόρις. Ο Φερστάπεν πέρασε στην επόμενη φάση με τον ένατο χρόνο, παλεύοντας από τότε με την πρόσφυση στο γρήγορο δεύτερο τμήμα της πίστας.

Πηγή: sport24.gr

;