Το τρελό κόστος της ζημιάς στο Red Bull μονοθέσιο-Το φυσούν και δεν κρυώνει

Η αυστριακή ομάδα παρατάχθηκε στο grid του Silverstone απολαμβάνοντας προβάδισμα 44 πόντων έναντι της Mercedes-AMG Petronas και έφυγε από εκεί έχοντας «αέρα» μόλις 4 βαθμών! Όμως και με επιπλοκές σε ότι αφορά στον προϋπολογισμό του έτους.

Βλέπετε η σύγκρουση του Max Verstappen με τον Lewis Hamilton στον πρώτο γύρο του δέκατου αγώνα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, αποδείχθηκε εξαιρετικά κοστοβόρα. Βγαίνοντας εκτός δρόμου με 280 km/h και καταλήγοντας στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά, η RB16B του Ολλανδού διαλύθηκε στα εκ ων συνετέθη. Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, έκανε λόγο για λογαριασμό της τάξης του 1.8 εκατομμυρίου δολαρίων!

Θα μου πείτε: «σιγά, ψίχουλα είναι αυτά για μία ομάδα της Formula 1». Μέχρι πέρυσι, θα είχατε δίκιο – ειδικά η RBR φέρεται να ξόδευε ποσά άνω των 500 εκατομμυρίων. Όμως από φέτος, έχουμε καθεστώς budget cap στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Κάθε ομάδα, καλείται να βγάλει τη σεζόν με 145 εκατομμύρια δολάρια στο πορτοφόλι και γι’ αυτό είδαμε για παράδειγμα στο Grand Prix Γαλλίας, να γκρινιάζουν ακόμα και για τη ζημιά που προκαλούσε ένα κερμπ στο πάτωμα των μονοθεσίων.

Όσο κι αν οι ομάδες έχουν τη δική τους «καβάτζα», ένα δηλαδή συγκεκριμένο ποσό το οποίο εξ αρχής κρατούν στην άκρη για τέτοιες περιπτώσεις, εννοείται πως κάθε νέο ατύχημα φέρνει πονοκεφάλους. Πόσο μάλλον αν μιλάμε για 1.8 εκ δολάρια! Πως να μην είναι έξαλλοι μετά το συμβάν;

Ο Horner έγραψε την αποτίμηση της ζημιάς στη στήλη του στο website της ομάδας, εκεί όπου τόνισε πως το όλο θέμα, ακόμα δεν έχει λήξει: «Δεν είναι μυστικό πως νιώθαμε κι ακόμα νιώθουμε, πως στον Hamilton δόθηκε πολύ μικρή ποινή για τέτοιου είδους συμβάν. Δεδομένου της σοβαρότητάς του αλλά και της μικρής ποινής, εξετάζουμε όλα τα δεδομένα και έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε επανεξέταση. Εξετάζουμε όλες τις επιλογές μας».

Παράλληλα, ο Βρετανός αναφέρθηκε και στη συνάντησή του με τον ομόλογό του στην ομάδα της Mercedes, Toto Wolff.

«Όταν άκουσα πως προσπαθούσε να επηρεάσει τους αγωνοδίκες, πήγα να τον βρω και του είπα πως κανένας εκ των δυο μας δεν θα έπρεπε να είναι εκεί και πως δεν είναι σωστό να επεμβαίνουμε στις διαδικασίες αποφάσεων. Είναι ξεκάθαρα γραμμένο στον αγωνιστικό κώδικα πως κάτι τέτοιο δεν είναι αποδεκτό και χαίρομαι που η FIA ξεκαθάρισε πως ανάλογη προσπάθεια επηρεασμού δεν θα γίνει αποδεχτή στο μέλλον», είπε ο 47χρονος.

Η ουσία είναι πως η μάχη σε οδηγούς και κατασκευαστές κορυφώνεται, η κόντρα εκτός πίστας επίσης γιγαντώνει και αναμένεται να έχουμε νέα επεισόδια, αρχής γενομένης από το Grand Prix Ουγγαρίας, το προσεχές Σαββατοκύριακο.

 

Δειτε Επισης

Πράξη δεύτερη για ΑΠΟΕΛ και ΑΕΚ για τα ημιτελικά των πλέι οφ
Περήφανος δηλώνει ο Μάριος Γεωργίου-Στόχος το μετάλλιο στους Ολυμπιακούς
ΒΙΝΤΕΟ: Ιάπωνας σκιέρ πέταξε στο αέρα για δέκα δευτερόλεπτα αλλά η ομοσπονδία δεν αναγνωρίζει το ρεκόρ του
ΒΙΝΤΕΟ: Μπουνιές, σύρραξη και ήττα για τους Μπακς στην Ιντιάνα
Με τέσσερα μετάλλια επιστρέφει από το Ρίμινι ο Πρωταθλητής Ευρώπης Μάριος Γεωργίου
Έκανε ανατροπή, έριξε κατοστάρα και περιμένει με «αέρα» τη Ρεάλ η Μπασκόνια
Το χάλκινο μετάλλιο διεκδικεί το Σάββατο ο Παύλος Κοντίδης στο Hyeres
Basket League: Η ΑΕΚ πήρε τον πρώτο ημιτελικό απέναντι στον ΑΠΟΕΛ
«Χρυσός» ο Λευτέρης Πετρούνιας για 7η φορά στους κρίκους
Ολυμπιακή Πρόκριση για τον Αλέξανδρο Τοφαλίδη στη ξιφασκία